BPM Studio MP3 default streamer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Penguin
    • Apr 2014
    • 2

    BPM Studio MP3 default streamer

    Beste Allemaal.

    Ik gebruik al jaren bpm studio wat geweldig is, en ja ik download hem illegaal.
    Mijn vorige pc was een XP en dat ging super, nu heb ik een windows 8 pc en het ging super tot...

    Ik blijkbaar ergens op de rechterbovenhoek van de streaming default heb geklikt en deze dus geminimaliseerd is naar me taskbar rechtsonder. Ik heb het sterke vermoeden dat het aan windows 8 ligt maar ik krijg die dus niet meer open. Ik kan links klikken, rechts klikken er gebeurd niets, ik heb de instelling omtrent dat dingetje in mijn windows taskbar aangepast om te kijken of dat hielp maar nee. Volgens de handleiding van bpm staat er niets meer dan hoe je hem normaal opent. Is er ergens een optie om de streaming default terug open te krijgen zodat ik hem wel kan gebruiken?

    Andere versie bpm downloaden had ook geen nut, ook niet na remove en boot.

    Ben een beetje ten einde raad want het is n blijft mijn favo programma om te draaien.

    M.v.g Penguin
  • Hitvision
    • Jun 2003
    • 389

    #2
    [LOLMODE] Je zou de support van BPM kunnen raadplegen [/LOLMODE]
    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

    Comment

    • 2mancrew
      • Feb 2010
      • 96

      #3
      Originally posted by Hitvision
      [LOLMODE] Je zou de support van BPM kunnen raadplegen [/LOLMODE]

      Waarschijnlijk staan er nog verwijzingen in het register van windows.
      Deze kun je opzoeken met regedit.

      Weet je niet zeker wat je met regedit kunt doen dan niet zelf proberen. Je helpt gegarandeerd je windows installatie over de rooie.

      Greetz

      Ed
      ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

      Comment

      • vasco
        • Oct 2003
        • 2567

        #4
        Originally posted by Penguin
        en ja ik download hem illegaal.
        Dan heb je ook geen recht op support of een werkende versie. Als het je favo programma is, tijd om een licentie aan te gaan kopen en het supportkanaal van BPM daarna om raad te gaan vragen.

        Dit forum lijkt mij niet de plek om illegale software aan de gang te krijgen.

        Comment

        • NesCio01
          • May 2010
          • 1987

          #5
          Originally posted by vasco
          Dan heb je ook geen recht op support of een werkende versie. Als het je favo programma is, tijd om een licentie aan te gaan kopen en het supportkanaal van BPM daarna om raad te gaan vragen.

          Dit forum lijkt mij niet de plek om illegale software aan de gang te krijgen.
          Hiernaast is dit een forum voor pro-audio en ik denk niet dat
          MP3 daaronder valt. Verder is windows hier, althans bij mij, zeker
          niet geliefd

          grtz

          Nes
          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

          Comment

          • Penguin
            • Apr 2014
            • 2

            #6
            Originally posted by NesCio01
            Hiernaast is dit een forum voor pro-audio en ik denk niet dat
            MP3 daaronder valt. Verder is windows hier, althans bij mij, zeker
            niet geliefd

            grtz

            Nes
            Dan heb je ook geen recht op support of een werkende versie. Als het je favo programma is, tijd om een licentie aan te gaan kopen en het supportkanaal van BPM daarna om raad te gaan vragen.

            Dit forum lijkt mij niet de plek om illegale software aan de gang te krijgen.

            Hoi

            Je hebt gelijk dat ik het legaal moet halen, en ik doelde ook zeker niet op illegaal support, ik had allleen op andere post gelezen dat men daar vaak om vroeg of al oordeelde zonder te weten of het legaal.illegaal was. Was dus meer bedoeld om dat te vermijden.

            Desalniettemin heb ik dus geen oplossing voor mijn probleem. Ik had gehoopt dat ik deze hier wel zou vinden/krijgen aangezien ik zocht op fora die wel serieus zijn.

            Bedankt voor de moeite om te rageren in ieder geval

            m.v.g

            Penguin

            Comment

            • vasco
              • Oct 2003
              • 2567

              #7
              Originally posted by Penguin
              Ik had gehoopt dat ik deze hier wel zou vinden/krijgen aangezien ik zocht op fora die wel serieus zijn.
              Hoop doet leven en je eerlijkheid wordt zeker op prijs gesteld.

              Dit is zeker een serieus en professioneel forum vandaar ook het serieuze en professionele antwoord de software aan te kopen. Wij professionals moeten ook betalen voor onze middelen en gereedschappen om daar weer onze boterham mee te kunnen beleggen.

              Comment

              Working...