J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 3 Eerste 1 2 3 Laatste

Standaard

Heb je soms nog ergens in de keten een RIAA correctie actief?
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Standaard

Ik heb het gezegd he'!!!Er zit er een in mijn mengtafel(volgens sommigen niet maar ja !!)en dus heb ik het ook via mijn draaitafelversterker geprobeerd met hetzelfde resultaat!

Standaard

Ik heb de moeite genomen om de handleiding van die D&R-mixer te downloaden en te lezen om te kijken of er phono-ingangen op zitten. Als blijkt dat die er niet op zitten en ik (en anderen) je meld(t)(en) dat een platenspeler op een microfoon-ingang aansluiten niet kan ben ik benieuwd naar je ontkrachting van dit feit.
    Advies geven we je graag. Gratis. In onze vrije tijd. Een beetje dank maar met name kalmte in de bewoording zou gewaardeerd worden.
    On-topic: heb je een losse RIAA-voorversterker of is je draaitafel lijn-uit?

Standaard

Mijn draaitafel kan beiden! Ik weet dat ik misschien over reageer maar ik bedoel dat niet altijd slecht! Maar hetgeen ik soms te slikken krijg ! ik heb nogtans ergens gelezen in een pdf . Maar waarshijnlijk was hij mij bezorgd van de mensen van d&r zelf ?Want de pdf van de mk3 staat niet op internet . tenminste ik heb al gezocht maar vind hem niet(mijn windows is over een maand gecrascht met gevolg de pdf is weg) Vriendelijke Groeten Guy

Standaard

http://www.d-r.nl/Service%20Parts/700seriesManual.PDF

En als je die D&R-mixer er tussenuit haalt, alles dus (via RIAA-correctie) direct naar Focusrite-dingest?

Standaard

Heb even op de site van D&R gekeken en een handleiding doorgenomen. http://www.d-r.nl/Service%20Parts/700seriesManual.PDF
    De phone ingang was een optie op stereo kanalen. Jij hebt het over een mic. input, deze is mono.
    Staat er phone-input of iets dergelijks bij de, ik vermoed, rca aansluitingen. Er zal ook een aparte massa aansluiting aanwezig moeten zijn.
    Kun je een foto van de aansluitingen maken en deze plaatsen?
    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Standaard

Geachte
    Nee er zit geen aarding aan sluiting op mijn mengtafel(misschien heb ik mij vrgist) maar er zitten ook geen rca aansluitingen het zijn alle xlr stereo aansluitingen ! Ik zal de foto spoedig plaatsen (bedankt dat je wilt helpen)Grtn Guy

Ingeschreven
    Jun 2012

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dandrlover Bekijk Posts
    Geachte
    Nee er zit geen aarding aan sluiting op mijn mengtafel(misschien heb ik mij vrgist) maar er zitten ook geen rca aansluitingen het zijn alle xlr stereo aansluitingen ! Ik zal de foto spoedig plaatsen (bedankt dat je wilt helpen)Grtn Guy
    Heb je geen aarding dan kun je er ook geen platenspeler op aansluiten zonder tussenkomst van een omvormer. Dus zo aansluiten is geen succes. Dit is ook zo met jou hifi gebeuren zo overigens. Dus dit moest je eigenlijk ook geweten hebben.

Veel succes met je probleemoplossing.

Let wel, je zit hier op een pro PA forum...ik denk dat jou vragen beter passen op een beginnersforum elders op het internet....
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Standaard

Ik heb de pdf opnieuw aan d&r gevraagd want de pdf die jij me laat zien is niet deze van de 700 mk3 als ik hem binnen heb. laat ik iets weten niet eerder!Naar mijn weten zitten er verschillen op!

Forum Rechten