Draadloze speakerset. Binnen, max 350,-

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jorrit
    • Aug 2010
    • 51

    Draadloze speakerset. Binnen, max 350,-

    Hallo,

    Ik heb een vraag over draadloze speakers. Mijn vader is over 2 weken jarig en vraagt mij om zijn speakerset te vervangen....
    Hij wil het het liefst draadloos, dus het liefst ook een accu in de speakers. Het hoeft niet surround te zijn ofzo. We hebben al een redelijk nieuwe versterker, dus die hoeft indien nodig niet meer te komen. Op het gebied van DRAADLOZE speakers ben ik niet zo thuis( Ben eigenlijk ook meer thuis in het licht...)

    Even voor de duidelijkheid is mijn vraag: Weet een van jullie een leuk setje voor mijn vader? Het mag echt wel wat kosten.... Het liefst gewoon een zendertje, en in de speakers een ontvangertje en accu/batterijen (bij voorkeur accu). Maakt ook niet zoveel uit hoeveel speakers het zijn....

    Vrij ruime keus lijkt mij... Ik heb al even gegoogled maar wat ik vond was duidelijk niet wat is zocht... ik vond van die rare moderne spatwaterproof speakertjes....

    Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven waar te zoeken, of met een paar voorbeelden komen..


    Gr,
    Jorrit
    my mom thinks LOL stands for "Lots Of Love" ....the other day she texted me "Grandma just died. LOL"”
  • freek
    • Aug 2008
    • 238

    #2
    Op de manier waarop je je vraag stelt heb ik het idee dat je iets zoekt in de home-entertainment hoek. Daar gaat dit forum niet over.
    Mocht je toch iets zoeken op het gebied van draadloos PA oplossingen dan kun je eens kijken naar de Easy-port oplossingen van Fohn. Heb ik al een paar keer gebruikt bij begrafenissen en werkt super. Klank is ook wel okee. Maar of je dit redt voor 350 euro betwijfel ik.

    succes ermee

    Comment

    Working...