J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Standaard

Staat er ergens iets van een vinkje "monitor" uit?
    (Ken Sonar niet want draait niet op Mac.)

Standaard

Ik zie nergens iets over een monitor staan. Sinds een paar dagen heb ik Cubase, tot nu toe gaat dat beter dan Sonar.

Standaard

Ik heb ook een Samson G-Track in gebruik. In principe werkt die prima, maar ik heb een ander probleem

Setup:
    - Samson G-Track
    - USB
    - Packard Bell AMD Athlon 3000+
    - USB
    - Yamaha MW12 mengpaneel
    - 2x Mono Jack naar 2x Cinch
    - Pioneer versterker met B&W speakers

Probleem:
    Om de zang te monitoren wil ik muziek en registratie van de mic via de versterker afspelen. Om op te nemen gebruik ik Adobe Audition 3.0. Als audio driver heb ik Asio4all geinstalleerd. In principe werkt de registratie prima. Enig probleem is dat geluid via de microfoon erg " krakend" wordt doorgegeven. Ik kan ook de Asio Multimedia driver selecteren wat dit probleem verhelpt. Alleen krijg ik dan problemen met vertraging van het stemgeluid wat dan niet gelijk loopt met de muziek.

Enig idee? Indien mijn omschrijving niet duidelijk is, hoor ik dit uiteraard ook graag.

Om even op de topic te reageren. Ik kwam er ook achter dat je de Samson G-Track op Mono moet zetten om Stereo op te nemen? Misschien dat hier je probleem ligt? Of is hier inmiddels ook een oplossing voor?

Standaard

Het klopt dat de mic ruis geeft, heb ik helaas ook last van heb zelfs een heel geisoleert hok gebouwt maarja nogsteeds last ervan. wel een geluidskaart aangeschaft alleen daar kan die niet op aangesloten worden vanwegen het een USB aansluiting is.

Ingeschreven
    Jun 2003

Standaard

Ehhh topic is bijna 2 jaar oud. Ik denk dat het probleem reeds is opgelost.
    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

Forum Rechten