Veel koptelefoons nodig

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EmileM
    • Oct 2010
    • 2

    Veel koptelefoons nodig

    Hallo,

    Dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ik hoop niet dat dit onderwerp al eerder behandelt is, ik kon via de zoekfunctie zo gauw niet iets vinden.

    Ik gebruik een MacPro met een Phonic Firefly 808 geluidskaart om opnames te maken (ik gebruik Logic Pro als software). Ik maak muziek met samples en neem daar dan zang bij op. Omdat de zanger natuurlijk wel de samples moet horen bij het opnemen, draagt hij een koptelefoon.

    Nu ga ik volgende week een klein groepje zangers opnemen. Ik moet dus ook meedere koptelefoons aansluiten, maar de Phonic heeft maar één koptelefoonaansluiting. (zie hier: http://www.phonic.com/en/firefly-808-universal.html )
    Weet iemand hier een oplossing voor?

    Met vriendelijke groet,

    Emile
    Last edited by EmileM; 18-10-10, 21:54.
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by EmileM
    Hallo,

    Dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ik hoop niet dat dit onderwerp al eerder behandelt is, ik kon via de zoekfunctie zo gauw niet iets vinden.

    Ik gebruik een MacPro met een Phonic Firefly 808 geluidskaart om opnames te maken (ik gebruik Logic Pro als software). Ik maak muziek met samples en neem daar dan zang bij op. Omdat de zanger natuurlijk wel de samples moet horen bij het opnemen, draagt hij een koptelefoon.

    Nu ga ik volgende week een klein groepje zangers opnemen. Ik moet dus ook meedere koptelefoons aansluiten, maar de Phonic heeft maar één koptelefoonaansluiting. (zie hier: Audio Interface :: Firefly 808 Universal - Phonic | Manufacturing Quality Professional Audio Equipment since 1977 )
    Weet iemand hier een oplossing voor?

    Met vriendelijke groet,

    Emile
    Behringer heeft er een aantal. Zoeken op AMP800 of headphoneamplifier, of deze http://www.behringer.com/EN/Products/HA8000.aspx op de Behringer site

    Speakertech
    Last edited by speakertech; 18-10-10, 22:02.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • EmileM
      • Oct 2010
      • 2

      #3
      Hartelijk bedankt voor dit snelle antwoord! Precies wat ik zocht.

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        een besteller is sneller: Behringer POWERPLAY PRO-8 HA8000
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        • NesCio01
          • May 2010
          • 1987

          #5
          ik hoop wel dat je de telefoon op je hoofd zet?

          - wat een gruwelijk raar woord eigenlijk -
          - een beest heeft een kop;
          - wiki zegt op telefoon:
          [LIST][*]Een toestel dat tegen het oor kan worden gehouden en dat een elektrisch signaal omzet in geluid. Dit is een onderdeel van een telefoontoestel en men komt het ook tegen in hoofdtelefoon en oortelefoon. Het geproduceerde geluid is zachter dan bij een luidspreker.[/LIST]
          mmmm, ff over nadenken


          grtz
          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

          Comment

          Working...