Vista drivers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    Vista drivers

    Beste, is het normaal dat de Vista drivers voor de RME-HDSP zo lang uitblijven?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Deze vraag eerst zelf al eens aan RME gesteld? Wedden zij daar meer informatie over kunnen geven?
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • Mathijs
      Moderator
      • Aug 2002
      • 1353

      #3
      Er is maar een oplossing voor al de gezeur:

      Koop een mac

      Comment

      • 4uss
        • Aug 2005
        • 578

        #4
        Een andere oplossing is misschien wel op (nog) niet over te stappen op Windows Vista. Is er in Vista iets wat je persé nodig hebt? Zo niet, dan kun je net zo goed op Windows 2000/XP blijven werken, dan hou je tenminste ook nog wat RAM over om je programma's in te draaien.

        En nee, ik ben niet partijdig... ik heb een iBook (met Mac OS X) een laptop met Windows XP en een Desktop-machine met Ubuntu (Linux)...

        Comment

        • vasco
          • Oct 2003
          • 2567

          #5
          Ja dat is normaal en het is niet de enige hardware.

          Voor Vista schijnen alle drivers door Microsoft te moeten worden gecontrolleerd anders krijg je ze niet geïnstalleerd. Dit om te voorkomen dat het OS instabiel wordt door software van derde.

          Wat al is gezegd, gewoon lekker op 2000/XP blijven draaien. Ik geef liever performance en geheugen aan mijn gebruikte software dan aan een OS die het wil voor de toeters en bellen die je niet gebruikt.

          Daarnaast heb ik al veel meer problemen gehoord met Vista en het afspelen van audio en video waarvan ik zeker weet dat ik niet op die problemen zit te wachten op een klus. Dit had niets met ondersteunde hardware te maken maar alles met de vele DRM die in Vista zit gebakken in combinatie met codecs.

          Ik blijf (voorloppig) lekker op XP en Linux werken.

          Comment

          • frederic
            • Jan 2006
            • 3511

            #6
            Vistadrivers voor mijn RME hdsp is ondertussen opgelost.
            Ze zijn er.

            Comment

            Working...