J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Standaard

Bij het prototype is inderdaad de voedingsontkoppeling (nog) niet ideaal. Bedankt voor de opmerking.
    De delay gegevens voor de TX zijn [FONT=Helvetica]1.7 ns maximum propagation delay [FONT=Verdana]en voor de RX 2[FONT=Helvetica].7 ns maximum propagation delay[/FONT][FONT=Verdana]dus die waarden geven een totaal delay van nog geen 5 nS.[/FONT][/FONT][/FONT]
    [FONT=Helvetica][FONT=Verdana][/FONT]
    [/FONT]

Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard

En wat kost het nu ongeveer om zo'n setje te bouwen ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansom
    [FONT=Arial]Voor het referentienivo (= aarde) heb ik momenteel 2 aders (4-5) gebruikt[/FONT]
    Een UTP/STP kabel bestaat uit 4 aderparen: 1+2, 3+6, 4+5, 7+8, deze paren zijn getwist in de UTP/STP kabel.

Wellicht dat je er goed aan doet om deze volgeorde van paren ook in jou ontwerp door te voeren?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakkes72
    Een UTP/STP kabel bestaat uit 4 aderparen: 1+2, 3+6, 4+5, 7+8, deze paren zijn getwist in de UTP/STP kabel.

Wellicht dat je er goed aan doet om deze volgeorde van paren ook in jou ontwerp door te voeren?
    Kijk maar op het schema, ik gebruik deze volgorde uiteraard anders haal je maar enkele meters tgv overspraak/a-symmetrie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkRombouts
    En wat kost het nu ongeveer om zo'n setje te bouwen ?
    De kosten per kastje zijn ongeveer 60 euro voor de ic's en onderdelen, daarbij komt dan print en behuizing. Print ga ik opnieuw ontwerpen passend in 19 inch dus 1 set komt grofweg op 150..200 euro.
    Als je ook de kosten voor de AD omzetters nog meetelt wordt het wel wat duurder.... (volgens behringer 4 X 320 euro!!)

Ingeschreven
    Mar 2004

Standaard

Ach, zelfs 1000 nanoseconden delay....
    Betekent met een geluidssnelheid van 340 m/sec een verplaatsing van je PA speakers van wel 0,34 millimeter naar achteren! Ofwel, waar hebben we het over??????????

Bij delay van PA's hebben we het altijd over milliseconden, en dat is toch een factor 1000000 groter dan een nanoseconde

Blijft toch het probleem van je gains op het podium..
    Hoe ga jij daar mee om?

Paul
    Laatst gewijzigd door SPS; 19-03-07 om 09:47.
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansom
    Kijk maar op het schema, ik gebruik deze volgorde uiteraard anders haal je maar enkele meters tgv overspraak/a-symmetrie
    inderdaad, er over heen gekeken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SPS
    Ach, zelfs 1000 nanoseconden delay....
    Betekent met een geluidssnelheid van 340 m/sec een verplaatsing van je PA speakers van wel 0,34 millimeter naar achteren! Ofwel, waar hebben we het over??????????

Bij delay van PA's hebben we het altijd over milliseconden, en dat is toch een factor 1000000 groter dan een nanoseconde

Blijft toch het probleem van je gains op het podium..
    Hoe ga jij daar mee om?

Paul
    Heb helaas al wat frustraties achter de rug mbt deze gain, ik hoop het in een ander project toch op te kunnen lossen zoals ik al aangaf door de ada8000 aan te passen

Standaard

Ik heb mischien wel wat mogelijkheden voor je.

stuur me maar een email (via dit forum) als je interesse hebt.

joost van eenbergen
    ELC lighting bv
    Joost van Eenbergen
    ELC lighting

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VANEENBERGEN
    Ik heb misschien wel wat mogelijkheden voor je.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VANEENBERGEN

stuur me maar een email (via dit forum) als je interesse hebt.

joost van eenbergen
    ELC lighting bv
    gelieve die mogelijkheden eventjes te posten aub.
    Ik denk dat er nog geïnteresseerden zijn.

Forum Rechten