Nieuw en in gebruik - studio van Seaport FM

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martinb1987
    • Aug 2004
    • 19

    Nieuw en in gebruik - studio van Seaport FM

    Hier is dan onze nieuwe studio!



    Het is de studio van Seaport FM, de lokale radiozender, waar ik de trotse dj van mag zijn (deels natuurlijk)

    Ik weet niet pcies wat voor apparatuur er allemaal staat (merken etc.)
    Maar zie je iets bekends, zeg het gerust!

    Kom maar met dat commentaarrrrrr.....
    De keiharde pro beginner! || DJ @ Seaport fm, de meest flitstende zender van Velsen en omstreken. [:D]|
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

    #2
    BCS 50 van Dateq --> fijne tafel....
    Waarvoor wordt dat kleine behringer mixertje gebruikt?
    Lid van het Front tegen zijlicht

    Comment

    • DjFx
      • May 2004
      • 307

      #3
      Ziet er leuk uit!
      Veel succes met je lokale radio!

      Comment

      • Martinb1987
        • Aug 2004
        • 19

        #4
        Danku Danku, vant weekend weer wezen draaien, het is echt een verslaving [:P]

        Ik zag toevallig vandeweek de doos liggen van de tafel, en het is idd een dateq bcs 50. Heel goed par-av.nl!

        Dat mixertje is volgens mij niet van behringer, maar het wordt gebruikt voor de gast microfoons, die je niet ziet op de foto.

        Het enige nadeel aan deze tafel is dat je de plaat ook moet uitschakelen op de tafel (rode knop onder de schuif). Bij de oude tafel hoefde dat niet, dus het is wel ff wennen.
        De keiharde pro beginner! || DJ @ Seaport fm, de meest flitstende zender van Velsen en omstreken. [:D]|

        Comment

        • Aart Rietveld
          • Aug 2004
          • 190

          #5
          Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij hebben we het toch echt over de BCS70 van Dateq en niet over de BCS50.

          Comment

          • Pieter Huijgen
            • Sep 2003
            • 766

            #6
            Klopt Aart, BCS 50 heeft de pfl en cue knoppen boven de faders zitten.
            Lid van het Front tegen zijlicht

            Comment

            • Frantic
              • Sep 2004
              • 5

              #7
              citaat:Geplaatst door Martinb1987
              Dat mixertje is volgens mij niet van behringer, maar het wordt gebruikt voor de gast microfoons, die je niet ziet op de foto.
              Dan is het een soundcraft compact
              Denk ik..

              Comment

              • Juriaan
                • May 2004
                • 190

                #8
                Of een Dap

                Comment

                • Martinb1987
                  • Aug 2004
                  • 19

                  #9
                  Lkkr hoor par-av, ik heb toch maar is goed bekeken wat voor ding het was. En idd een behringer mixxertje. Zoals ik al zei zitten de mics daarop aangesloten.

                  Maar goed het werkt...dus waarom zou ik willen weten van welk merk

                  BTW: de md-player (rechts) zijn van sony en de dubbele cd-player is van omnitronic, wat ik persoonlijk een kelere ding vind. De laad-tijden zijn veel te lang. Kan beter..mja, lokaal station hè...
                  De keiharde pro beginner! || DJ @ Seaport fm, de meest flitstende zender van Velsen en omstreken. [:D]|

                  Comment

                  Working...