District One en Rock meets classic

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Show Night
    • Jan 2013
    • 7

    District One en Rock meets classic

    Omdat ik vaak vergeet foto's te maken, of te zoeken. Omdat ik vaak vergeet de foto's op mijn site te zetten, en hier even een berichtje te doen.

    Even 2 uitgelichtte producties van afgelopen tijd. (www.show-night.nl)

    District One 9 maart 2013
    Prinsbernardhoeve Zuidlaren

    Hardstyle, raw hardstyle (Diabolic,Frequencerz, Luna, Psyko Punkz, Ran-D, Wildstylez

    Gebruikte apparatuur:
    16x Martin Mac 101
    6x 5 star systems Wash 250
    10x Showtec Phantom 250
    16x Chromeleg Jarag / Showtec Matrix blinder
    10x Sunstrip
    5x Stroboscoop
    16x Plano led spot
    10x Compact led par
    2x Octostrip set (16 stuks)
    10x Pixeltrack
    3x Fresnell
    Besturing: Chamsys mq100 xprt

    Foto's: http://www.show-night.nl/gallery/district-one



    Rock meets Classic 13 April 2013
    Poppodium Atak Enschede

    Op zaterdag 13 April 2013 werd ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan de De muziekschool Twente (Nu Kaliber) een Symphonic Rock Night gehouden. Waarin zestig leerlingen en docenten samen een symfonieorkest vormden.

    Voor deze productie (die overigens plaats vond in Atak) is het podium met 3M verlengd, en de gehele achterkant op 60cm podium poten geplaatst.
    Om wat meer diepte te krijgen met licht heb ik 2 zij trussen geplaatst met aan beide kanten 2 sixbarren. Ook boven de 3M verlenging van podium heb ik 2 trussen geplaats om ook tegenlicht te creeƫren bij dit gedeelte van het podium.

    Vervolgens nog 3 front plannen om zo goed als het ging iedereen in het licht te kunnen zetten. Volgens mij is dit redelijk gelukt wat heb geen ouders bij me gehad dat "hun" kind niet te zien was.
    (wel dat hij of zei niet te horen was maar die heb ik doorverwezen naar de geluidstechneut)

    Gebruikte Apparatuur:
    6x Robe Wash 575AT
    10x Robe Spot 575AT
    4x Robe Wash 250AT
    18x sixbar par 64
    6x 4lite blinder
    3x look a like acl set (par64 VNSP)
    4x 1KW PC
    10x 1kw Fresnell
    4X 1KW Profiel

    Foto's: http://www.show-night.nl/gallery/rock-meets-classic
Working...