Afsluitingsdisco Timmerdorp Leerdam 2012.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

    Afsluitingsdisco Timmerdorp Leerdam 2012.

    Hallo allemaal,

    Vandaag heb ik weer mee geholpen aan het afsluitingsfeest van het timmerdorp leerdam.
    Het thema was Hollywood, dat is aardig gelukt...

    Tijdens de opbouw,
    \
    Sunstrips, Ledstrips... Zat!



    Zie hier de hollywood boulevard ster...!



    DJ/VJ Set





    Het was een prachtige afsluiting met veel plezier gedaan! Volgend jaar weer!
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    #2
    Mooi! Bekende gezichten ook.
    Heerlijk die stilte

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      Die ster is goed gelukt.
      Uit nieuwsgierigheid, hoe hebben jullie die hele constructie rechtop gekregen?
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      • axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

        #4
        En dat vroeg ik mij ook af ....
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

        Comment

        • MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

          #5
          Originally posted by axs
          En dat vroeg ik mij ook af ....
          Zo te zien door met twee takels vanaf de top van de kiosk de boel omhoog te trekken.

          Het ziet er netjes uit maar de gekozen 'rigging' methode doet mij de nekharen omhoog staan. Jullie hebben het geheel ongetwijfeld van de kettingtakels los gehaald en vastgezet?
          d&b Audiotechnik

          Comment

          • Podium Verhuur
            • Mar 2012
            • 480

            #6
            Zweeft de constructie of staat hij op de grond? En zit elk stuk truss nu apart vast aan de crikel?

            Het eindresultaat is echt super gaaf.

            Comment

            • DMiXed
              • Jan 2008
              • 370

              #7
              Waw, dat had ik niet verwacht na het zien van de eerste paar fotootjes! Erg origineel en goed uitgevoerd, geen foto's van het rechtop zetten van de hele constructie?
              En een lijstje met alle gear zou ook interessant zijn natuurlijk! (:
              Jeroen van Geffen

              Comment

              • vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

                #8
                Originally posted by MusicSupport
                Zo te zien door met twee takels vanaf de top van de kiosk de boel omhoog te trekken.

                Het ziet er netjes uit maar de gekozen 'rigging' methode doet mij de nekharen omhoog staan. Jullie hebben het geheel ongetwijfeld van de kettingtakels los gehaald en vastgezet?
                Zo dus... Verder stond de truss gewoon op de grond, het was wel even opletten toen de boel omhoog ging maar dat ging eigenlijk vrijwel vlekkeloos.
                Verder zaten er 101's, ledstrip, sunstrip, mac2000, mac250beams, pioneer vjset, electrovoice en vast nog wel wat vergeten... Ik wou niet alles opsommen verders dan ben ik nog ff bezig...

                Comment

                Working...