labelnight 11/12/2009

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • w00Dy
    • May 2006
    • 257

    labelnight 11/12/2009

    Met o.a. Garcia Goodbye, Inneke23 & The Lipstick Painters, Alan...

    Geluid
    Soundtracs M series 32
    Crest Pro Amps op monitors en subs
    Dynacord CL 1600 op toppen
    Dynacord F15.2 toppen
    18Sound 18ND9300 subs

    FX/Dyn/EQ rack met o.a. DBX, Lexicon, Klark...
    Mic's vooral Shure SM 58's, Klark DI's

    Licht
    4 Par 56 zilver met Showtec Multidim
    2 Martin Minimac Wash
    4 Futurelight PHS-250
    ChamSys PC Wing

    Decoratie
    Een doekje en parretje hier en daar

    Ik heb niets te maken met de beamer die daar aan 4 touwtjes hing te bengelen.





    filmpje
    MobileMe Gallery
    Last edited by w00Dy; 14-12-09, 15:51.
    Alles begint bij Neutrik

    Gitaren verdienen beter dan een SM 57
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #2
    Mooie monitoren! Waarom draai je met oude dynacord toppen en een hele bak ontzettend goede randapparatuur/mixer/amps/subs/monitoren(waarvan ik niet echt weet of ze goed zijn aangezien ik niet weet wat het is...)

    Ik ken die dynacords wel, bij de muziekschool om de hoek hebben ze ze ook, met powermixer, voor open dagen etc. Maar wel een beetje oud...


    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • w00Dy
      • May 2006
      • 257

      #3
      Die monitoren zijn zelfbouw, combinatie Eminence met Beyma tweeter. Dat was trouwens dat laatste keer dat ik ze gebruikte Ben momenteel bezig met een coax Beyma in heel beperkte kast te bouwen.

      Wat die FE15.2 toppen betreft, ik vind ze gewoon goed klinken. Mits goed aangestuurd komt daar heel wat druk af. Alleen ja, ze zien er niet zo leuk meer uit
      Alles begint bij Neutrik

      Gitaren verdienen beter dan een SM 57

      Comment

      • SPS
        • Mar 2004
        • 1662

        #4
        Originally posted by djspeakertje
        Waarom draai je met oude dynacord toppen en een hele bak ontzettend goede randapparatuur/mixer/amps/subs/monitoren(waarvan ik niet echt weet of ze goed zijn aangezien ik niet weet wat het is...)

        Daan
        Wat bedoel je nu eigenlijk?
        Eerst zeg je dat het ontzettend goede randapparatuur, monitors etc. is/zijn, en dan zeg je dat je niet weet of het goed is omdat je niet weet wat het is???????????
        Of proef ik hier merkgeilheid: zo van Oh lexicon, dan is het goed

        Paul
        Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

        Comment

        • djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

          #5
          Originally posted by w00Dy
          Die monitoren zijn zelfbouw, combinatie Eminence met Beyma tweeter. Dat was trouwens dat laatste keer dat ik ze gebruikte Ben momenteel bezig met een coax Beyma in heel beperkte kast te bouwen.

          Kijk eens naar MusicXtra's nieuwe monitoren!


          Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

          Comment

          • djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

            #6
            Originally posted by SPS
            Wat bedoel je nu eigenlijk?
            Eerst zeg je dat het ontzettend goede randapparatuur, monitors etc. is/zijn, en dan zeg je dat je niet weet of het goed is omdat je niet weet wat het is???????????
            Of proef ik hier merkgeilheid: zo van Oh lexicon, dan is het goed

            Paul

            Ik bedoelde dat ik niet wist wat voor een monitoren er lagen, en ja, persoonlijk denk ik bij namen als Lexicon/Klark/DBX/TC gewoon aan goed geluid! (uiteraard geheel afhankelijk van de persoon achter de knoppen, wat er overigens steeds minder worden, met die digitale tafels)


            Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

            Comment

            • T_Sound
              • Sep 2009
              • 267

              #7
              Zelfs voor digitale toepassingen heb je nog goede mensen achter de knoppen nodig.

              Wat betreft het gebruik van de PA, Oud hout is niet altijd fout
              Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

              Comment

              • djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

                #8
                Originally posted by T_Sound
                Zelfs voor digitale toepassingen heb je nog goede mensen achter de knoppen nodig.

                Wat betreft het gebruik van de PA, Oud hout is niet altijd fout


                Oud hout kan beter zijn dan nieuw hout (of plastic)!

                En ik had het niet over de man, maar over de knoppen, die steeds minder worden door het gebruik van encoders etc. op digitale tafels.
                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                Comment

                • T_Sound
                  • Sep 2009
                  • 267

                  #9
                  Ik snap wat je bedoelt, maar ik soms toch liever de oldskool ex bakken, dan die baggere effecten van Die behringer tafels e.d. (de ddx uitgesloten, maar ik bedoel die met fx generator ingebouwd) alhoewel ik de interne fx processor van de duurdere yamaha digitaaltjes toch wel leuk vindt. Alla Yamaha M7CL ofzo.

                  Verder is het maar wat voorn doeleinde je ermee hebt, ik zie een bands/artiesten als Ilse deLange e.d. nog niet met de interne fx processoren werken.

                  Maargoed, ieder zijn mening.
                  Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

                  Comment

                  • Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

                    #10
                    Originally posted by w00Dy
                    Die monitoren zijn zelfbouw, combinatie Eminence met Beyma tweeter. Dat was trouwens dat laatste keer dat ik ze gebruikte Ben momenteel bezig met een coax Beyma in heel beperkte kast te bouwen.

                    Wat die FE15.2 toppen betreft, ik vind ze gewoon goed klinken. Mits goed aangestuurd komt daar heel wat druk af. Alleen ja, ze zien er niet zo leuk meer uit

                    Ben benieuwd naar de nieuwe beyma monitoren, welke speaker gebruik je daarvoor? Ik heb een 2tal maanden terug een 4tal monitoren laten bouwen door Iven, ook met een Beyma speaker, Coax 12"/2"

                    erg over te spreken.

                    sorry voor offtopic..
                    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                    Comment

                    • w00Dy
                      • May 2006
                      • 257

                      #11
                      Originally posted by Watt Xtra
                      Ben benieuwd naar de nieuwe beyma monitoren, welke speaker gebruik je daarvoor? Ik heb een 2tal maanden terug een 4tal monitoren laten bouwen door Iven, ook met een Beyma speaker, Coax 12"/2"

                      erg over te spreken.

                      sorry voor offtopic..
                      Hier loopt het bouwtopic


                      Er zit een Beyma 15Xa38Nd in
                      Alles begint bij Neutrik

                      Gitaren verdienen beter dan een SM 57

                      Comment

                      • Shark
                        • Aug 2007
                        • 208

                        #12
                        ik vond dit zelf een zeer geslaagde avond
                        laatste band blijft mij nog altijd bij, was echt een knaller van een afsluiter

                        Comment

                        Working...