Counter Culture Festival 2009

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

    Counter Culture Festival 2009

    hier wat foto's van het Counter Culture Festival in Utrecht.
    hiervoor deed ik de technische productie en FOH mix.

    gebruikte apperatuur:

    main PA:
    16x JBL Vertec 4888 top
    6x JBL SRX 4719 sub
    2x JBL SRX 4735 infills

    5x crown I-tech 4000 6x crown I-tech 6000 amps

    FOH : Midas PRO6 met 2x glasvezelmulti

    Monitors:

    Midas Verona 40 kanalen
    4x Klark-teknik dn 360 EQ
    4x Crown I-tech 4000 amps
    4x JBL VRX 915 wedge
    6x JBL srx712 wedge
    1x JBL MRX525 drumfill


    Licht:
    8x 6bar par 64
    2x ACL set par 36
    6x ADB cantata profiel
    36x par 56 300w
    10x Martin mac 250 Crypton
    Avolites pearl 2008













    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #2
    Hangen die bananen niet wat laag?, je kan de onderste kastjes nauwlijks zien...

    Erg netjes verder.


    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

      #3
      Netjes, maar had je allen rood en blauw in je parren zitten ofzo?
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

      Comment

      • jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

        #4
        Waarom staan alle kasten van de line-array recht naar voren? De bovenste kasten zullen nooit publiek van geluid voorzien. Of had je een stadionring achter de FoH gebouwd?

        Comment

        • drummerke
          • Oct 2006
          • 432

          #5
          Mooi plaatjes maar idd die line array hangt er wat raar bij. Te laag? Te lang? Te recht?

          Ik vind persoonlijk ook de CCF truss-letters niet echt mooi. Ik denk dat je er beter een doekje had rond gedaan en een spotje op gericht of dergelijke.

          Comment

          • daviddewaard
            • Mar 2008
            • 627

            #6
            array lijkt op het eerste oog idd een beetje vreemd te hangen.
            takelpunt was maar 6 m hoog dus onderste kastjes hingen op ong 2 meter
            array hing niet helemaal recht ik had hem met de vertec array calulator berekend.
            hij hing vanaf arrayframe naar 1e kastje denk ik 3 of4 graden getilt en bij de onderste paar kastjes steets 1 of 2 graden splay tussen de kastjes.
            veld was 100m diep dus om op 100 m te richten vanaf maar 6 m hoog komt je array al vaak bijna recht te hangen.

            kwa licht zaten er wel meer kleuren dan rood/blauw in de parren.
            maar met licht hou ik me niet zo bezig geen idee meer wat de lichttech erin had gestopt
            A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

            Comment

            • qvt
              • Oct 2009
              • 721

              #7
              Jammer dat je maar 6 meter had voor je set, met een paar meter extra was je beter afgeweest

              Vanwaar de keuze voor een pro6 eigenlijk?

              Verder wel een aardige klus zo te zien
              There is no substitute for imagination

              Comment

              • daviddewaard
                • Mar 2008
                • 627

                #8
                Originally posted by qvt
                Jammer dat je maar 6 meter had voor je set, met een paar meter extra was je beter afgeweest

                Vanwaar de keuze voor een pro6 eigenlijk?

                Verder wel een aardige klus zo te zien
                ja paar meter hoger was beter geweest zet denk ik volgend jaar ook gewoon 2 losse hijstoren van 10m hoog naast het podium.

                waarom ik voor een Pro-6 heb gekozen?

                ten eerste: het is gewoon de enige digitale tafel die goed klinkt. yahama en alleen&heet I-live is niet om aan te horen bijvoorbeeld.

                ten tweede: heb gasttechnici altijd binnen 5 minuten uitgelegd hoe ze ermee moeten werken.
                terwijk je op andere digitale tafels zeer snel de weg kwijt raakt in allerlij menutjes.

                ten derde: en pro6 is goedkoper dan een H2000 met een paar racks aan goede outboard.

                ten vierde: bedrijf waar ik voor werk en die deze klus deed heeft een pro6.
                Last edited by daviddewaard; 18-10-09, 22:11.
                A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

                Comment

                • RayM
                  • Jan 2006
                  • 742

                  #9
                  Originally posted by daviddewaard
                  ten eerste: het is gewoon de enige digitale tafel die goed klinkt. yahama en alleen&heet I-live is niet om aan te horen bijvoorbeeld.
                  Dat is wel heel kort door de bocht, er zijn nog Digico en Digidesign. Welke allebei goed klinken.

                  Originally posted by daviddewaard
                  ten tweede: heb gasttechnici altijd binnen 5 minuten uitgelegd hoe ze ermee moeten werken. terwijk je op andere digitale tafels zeer snel de weg kwijt raakt in allerlij menutjes.
                  En ook dat valt op bovenstaande tafels mee, je kunt er vrij snel op mixen.

                  Al met al wel een mooie klus geweest voor jullie, het ziet er goed uit.
                  Heerlijk die stilte

                  Comment

                  Working...