Vorstin Paasfestival

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MaartenO
    • Jan 2006
    • 10

    Vorstin Paasfestival

    Goedendaghallo!

    Ik lees hier normaal alleen maar. Maar dacht misschien eens leuk op wat materiaal te laten zien. Dit pasen in studio 31 op das Medien Park te Hilly het Vorstin Paasfestival met o.a. billy nasty, benny rodrigues, bill wyman, voicst, silkstone en vele anderen. Ik heb gebouwd en gestagehand (prikken/changeovers e.d.) en gewoon standby met allerhande 'kun je die lamp daar even vervangen - kun je even de hal wat verlichten (use your imagination e.d.'

    Ik werkte hier via de vorstin/tagrijn waar ik als geluidsfluit werk. (nu niet natuurlijk ivm sloop/bouw) Heb daarnaast voor en met de beide bedrijven gewerkt. (Music Plant, Soundandlightsupport) Momenteel doe ik geluid voor een paar bandjes/artiesten en help ik Tom (Cyber) met enkele regelmaat. Overigens is licht en geluid niet mijn 'leven' ofzo - ik studeer tandheelkunde aan de uva (do we look like we care?) maar dat terzijde. En voor de rest zuip ik alleen maar champagne met ontzettend lekkere wijven.

    Maargoed.

    http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=19320734&uid=4698892&members=1

    FOH:

    Midas Heritage 2000
    FX Rack met (Klark DN360, Drawmer 1969, PCM91, Dtwo, Mone, M3000, SPX, 2 Klark 4ch gate, 2 Klark 4 ch comp, Tascam CD, Lexicon 960L) en rackje met (DBX DDP, DBX comp, Transient comp, Transient preamp, MPX1, SDE 990)

    PA:

    12 JBL Vertec VT4888
    6 JBL SRX 728
    2 ampracks met (3 Crown Itech 6000, 2 Crown Itech 4000)
    Wireless internet verbinding met laptop

    Mooiniethoor:

    Yamaha M7Cl
    (4 BSS Opal EQ en BSS Soundweb EQ)
    Midas XL4
    (FX Rack met Ashley EQ, Lexicon 480L, BSS 4ch gate, Klark 4 ch comp, Dtwo, Yamaha galm, Tascam CD)
    10 Nexo PS 15
    2 4 ch Lab Gruppen amp, 2 Camco Vortex amp, 2 Crown Macro tech amp
    Sennheiser In ear systeem met vlaggetjes e.d.