Enkele producties van afgelopen jaar

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kevin_DM
    • May 2003
    • 577

    Enkele producties van afgelopen jaar

    Aangezien ik weer in buitenland op productie zit, en teveel off days heb, ben ik maar wat foto's van afgelopen jaar aan uploaden.

    Ondertussen weet ik nog niet hoe ze hier te plakken, maar aangezien het er zoveel zijn zet ik gewoon de fotolink hieronder.

    Meer komen eraan in komende dagen, het internet gaat in sommige landen nog niet zo snel als bij ons :-)
    Alle producties zijn volledig door ons uitgetekend en uitgewerkt van A tot Z (toch kwestie van de techniek, dwz ontwerp, podia, generators, licht, klank, bediening en voor de parades leverden wij zelf ook de trucks, trailers, chauffeurs etc) (In 2005 reed ik zelf met de illusion truck (fotopagina is nog aan het uploaden, dus komt vandaag of morgen online) en in 2006 met NRJ-truck, telkens de blauwe pieter smit-volvo). Dit jaar normaal gezien met onze eigen nieuwe DAF XF105-truck.

    Nog een beetje uitleg bij sommige projecten:

    - city parade 2005 verzorgden wij 7 trucks (dit was in Luik) en in 2006 verzorgden wij er 2 en enkele eindplaatsen (dit was in Charleroi, waardoor er veel vlaamse discotheken afhaakten, en er dus ook minder trucks waren). (nb cyberdance verzorgde hier trouwens op 2 trailers voor ons het klanksysteem). Meerdere stukken zijn in onze magazijnen zelf aangemaakt (zoals de truckframes, de piramide voor illusion etc )

    - mena open air is het lokale jeugdhuis die hun party deden. Volledig openair, dus bouwden wij eerst een layher stellingconstructie, verzwaard met gewichtblokken, waar wij dan het volledige front-grid aan optrokken.

    - hulshout goes crazy was een recente nieuwjaarsparty, waarbij de hele regio die week zware stormen over zich gekregen heeft. 2 tenten zijn ingestort (met klank- en lichtapparatuur in), en verscheidene zijn op laatste moment gecancelled/ terug plat gelegd. Degene waar wij in draaiden is een van de enige die recht blijven staan, en waar wij (na vergadering met brandweer/ keuring/ politie/ gemeentebestuur etc) vergunning hebben gekregen om door te gaan, met een volle party-tent tot gevolg...

    Aangezien ik nu een fatsoenlijke digicam gekocht heb hoop ik komende jaar wat meer productie-foto's te posten.

    Hieronder de link alleszinds met de ge-uploade foto's:

    Picasa-webalbums - Kevin - in Maldives
    --- watt ever you want ---
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

    #2
    om mss nog wat meer inhoud te geven aan dit bericht: die opstelling in die tent met die grote spiegelbol vind ik wel heel knap... bestaan hier misschien renders, of plattegrondjes van?

    edit mod: als je wat te melden hebt over de moderating, via de mail aub!
    Last edited by moderator; 16-03-07, 19:17.
    Hold on a second, relax and listen...

    Comment

    • Kevin_DM
      • May 2003
      • 577

      #3
      Originally posted by Funmaker
      om mss nog wat meer inhoud te geven aan dit bericht: die opstelling in die tent met die grote spiegelbol vind ik wel heel knap... bestaan hier misschien renders, of plattegrondjes van?
      Hey,

      Ik heb even enkele WYG renders erbij online gezet.
      Op de meeste van onze grotere producties gebruiken wij echter zelf gebouwde onderdelen (meestal mbt de structuren), zoals hier ook gebeurd is.
      --- watt ever you want ---

      Comment

      • Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

        #4
        thanks dat vin ik altijd leuk zo de render bekijken en dan een fototje van het uiteindelijke effect! ziet er bom uit vooral die "matrix" van de moving headjes!
        nogmaals prachtig werk doe zo voort!
        Hold on a second, relax and listen...

        Comment

        • Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

          #5
          Staan leuke dingen bij, super.

          weet je wat ik wel appart vind altijd?

          wanneer er hier iemand vertelt op een laddertje een spiegelbol op te hangen boven de 2,5 meter wordt zi iemand bijna afgemaakt, wanneer je in een hoogwerker gaat staam zonder tuigje ai, ai`, trussklimmen betekend helemaal een ongenadigde dood..

          maar ik ziet hier bij de cityparade mensen boven op een vrachtwagen staan (das echt ruim 2,5 meter) met een biertje of breezer in de hand (onder invloed) met een railing niet hoger dena de kuiten.. en hiervan kijkt niemand op. (incl ik zelf). Ik vind het er top uitzien, maar dit soort zaken verbaast me wel moet ik zeggen. of zie ik dat nu verkeerd?
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

          Comment

          • Funmaker
            • Jun 2006
            • 922

            #6
            sja die dingen worden getolereerd net zoals die danspodiumkes op fuiven wat voor een zatlap zijn dood kan zijn om eventjes te overdrijven...
            En nu je het zegt was me eigenlijk nog niet opgevalle
            Hold on a second, relax and listen...

            Comment

            • BlueConfig
              • Aug 2005
              • 138

              #7
              Waarom zijn er 2 LJ's op "Hulshout Goes Crazy"?

              En hoe regel je dat dan onderling? elk een deel van de rig wss maar hoe verdeel je die rig dan?
              Greets,
              BLue CoNFiG

              Comment

              • rene.derksen
                • Feb 2004
                • 649

                #8
                Ik vind die city-parade wel mooi, heb er nog nooit van gehoord. Wat is het precies? Wat is het doel enzo?

                Voor de rest, nice pics
                Licht is altijd zwaar.

                Comment

                • luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

                  #9
                  Originally posted by rene.derksen
                  Ik vind die city-parade wel mooi, heb er nog nooit van gehoord. Wat is het precies? Wat is het doel enzo?

                  Voor de rest, nice pics
                  een soort kleine "love parade". Dus veel trucks van discotheken, labels,... en wordt afgesloten met een grote party

                  Comment

                  • Kevin_DM
                    • May 2003
                    • 577

                    #10
                    Originally posted by BlueConfig
                    Waarom zijn er 2 LJ's op "Hulshout Goes Crazy"?

                    En hoe regel je dat dan onderling? elk een deel van de rig wss maar hoe verdeel je die rig dan?
                    Het hele ontwerp en uitwerking van HGC is pas dikke 2 weken op voorhand begonnen, en wij zijn van in begin uitgegaan van een HOG1000. Met dagelijks wijzigingen, en op de laatste moment een budgetverhoging, waardoor die matrix erbij gekomen is, en we over onze DMX-lijnen voor de HOG1000 zaten, waardoor er een 2e bijgekomen is. Stonden onderling in contact met intercom systeem gedurende ganse party, en het resultaat mag er wezen (elke LJ heeft volledige concentratie op 'zijn' onderdeel van de set). Eentje was voor "zaal"-set, andere stuurde podiumset (incl de matrix).
                    Bijkomende reden is dat deze tafels beschikbaar waren, en grandMA of hog2/hog3 dienden ingehuurd te worden, en volledig show herschrijven...
                    Last edited by Kevin_DM; 19-03-07, 19:42.
                    --- watt ever you want ---

                    Comment

                    • Rookie
                      • Nov 2004
                      • 104

                      #11
                      Hoi kevin,

                      En dat werkt goed zo met 2 mensen op een rig die niet zo groot is? Moet zeggen het resultaat mag er zijn. Welke fictures had je daar hangen?

                      grtz
                      Er is altijd iets wat je kan bij leren

                      Comment

                      • Kevin_DM
                        • May 2003
                        • 577

                        #12
                        Originally posted by Rookie
                        Hoi kevin,

                        En dat werkt goed zo met 2 mensen op een rig die niet zo groot is? Moet zeggen het resultaat mag er zijn. Welke fictures had je daar hangen?

                        grtz
                        In het maingrid hingen volgende fixtures;
                        - 20 high end technobeam iris
                        - 8 movitec SL250
                        - 8 movitec WL250
                        - 4 martin atomic strobe's
                        - 4 audience blinder 4-weg DWE650
                        - 80-tal LEDtubes
                        - 4-tal fourbars als zaalverlichting
                        - 30-tal stuks verschillend vuurwerk

                        en als stage set:
                        - 24 MAC250 kryptons
                        - 4 movitec SL250 (als DJ belichting)

                        klank:
                        - 12 electro voice MT2L subbaskasten (met RCF drivers)
                        - 6 electro voice MT2H combikasten (met RCF drivers)
                        - versterkers: crown 5000/3600/24X6
                        - driverack: BSS omnidriver 388
                        - DJ set: 2 * pioneer CDJ1000/ DJM600/ 3 * technics SL1200

                        controllers:
                        - 2 * hog 1000, plus enkele flatscreens
                        - avolite 48ch dimmer (ok, was overdreven, maar een deel van onze stroomverdeling gebeurt via de hardpatch van de dimmer) en een rits powerdistri's.

                        - 4 grote ventilators (doormeter 1m60)
                        --- watt ever you want ---

                        Comment

                        • ronny
                          • Dec 2002
                          • 2139

                          #13
                          En vinden we jou ook ergens terug op één van de foto's? Kunnen we meteen een gezicht op de naam plakken

                          mvg
                          ronny
                          niet zagen, gewoon doen!

                          Comment

                          • Kevin_DM
                            • May 2003
                            • 577

                            #14
                            Voor de fans (euheuh ) heb ik een map bijgevoegd met foto's van mezelf.
                            --- watt ever you want ---

                            Comment

                            • stekelvarke
                              • Dec 2004
                              • 1062

                              #15
                              Ik heb gehoord dat het daar zo leuk was?
                              Torens die terug afgebroken moesten worden en zwembaden die terug opengelegd moesten worden?
                              exit night into LIGHT

                              Comment

                              Working...