Speakers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Power Balls Drive in Show
    • Feb 2001
    • 130

    Speakers

    Zo, ik heb het forum ff'n doorgekeken, en wil nog ff'n iets over speakers weten. Ik heb namelijk vandaag 2 speakertjes gehoord, met een Peavey CS800 amp. De speakers waren van KES of RES sound. Ik vond het geluid nog een soort hard, maar het merk kwam me niet bekend voor, dus volgens mij is het nog geen super super merk (zoals EAW).
    Nog een paar vragen:

    Weten jullie een paar sites met speakers, of sites van speaker verkopen? Zoals feedback.nl, waar ik ze kan zien incl. de prijs.

    Ik zou een budget hebben van 2000-2250, waar ik dus ook nog een versterker bij moet kopen. Versterker mag 2ehands, speakers _liever_ niet. Zoals jullie al weten heb ik 2xDap (2xniks) en een DENON amp (ok niks).

    Dus ik wou die DAP's en DENON verkopen, voor 700 (redelijk of niet?), en daar dan 2 redelijke speakers bij kopen.

    Maar ik zit toch met een paar dingen:
    -Peavey 500XT _lijken_ mij wel goed, maar 500W versterker vermogen zou veel te duur zijn als ik speakers van 300W zou hebben die evenhard zouden klinken. De vraag dus: Zijn die Peavey's nou echt zo hard dat ze 500W zijn? Dan lijkt 750 me wat goedkoop.

    Wat is een redelijke versterker voor 1000 piek? Is American DJ wat, of de Yamaha P-serie?

    Waar staan prijzen van Peavey stuff?

    Hebben jullie nog andere tips, zoals hou de troep die je nu heb, en koop er een setje bij. (liever niet natuurlijk, vervoer heb ik niet echt).
    Huren is ook geen optie voor feesten onder de 150Man, mijn pappie & mammie moeten al 4x rijden (heen en terug), en dat zou zeker geen 6x moeten worden.

    Alvast bedankt, en denk weer aan uwer hart&bloedvaten stelsel.



    Power Balls Drive in Show
    @
Working...
X