PA Speakers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Oude Forum
    • Aug 2000
    • 265

    PA Speakers

    Zoals een van de vele op dit forum ga ik een vraag stellen over speakers. We zien namelijk door de bomen het bos niet meer. Ons probleem: we zoeken PA set bestaande uit 4 stacks (1 top en 1 laag kast per stack) die een zaal tussen de 500 en 1250 mensen moet kunnen vullen.

    Nu hebben we de volgende merken op het oog: JBL (SR serie), Audience Delight (AD25 serie), Fohhn (FH7i en FB7), Ecler (EPC serie) misschien ook wel EV ? of Dynacord ?. EAW en Turbosound is te duur.

    Het set wat wij zoeken moet natuurlijk “vet”, zuiver en hard klinken. Voornamelijk wordt het gebruik met “house” (disco) muziek. We gebruiken het voor een drive-in show maar het moet ook de verhuur in gaan.

    Nu wil ik graag praktijk voorbeelden van jullie horen waarom ik wel het ene en niet het andere moet kiezen. Zo’n set van 4 stacks kost toch al gauw zo’n Fl. 40.000,- gulden en dat is niet iets om zomaar heel snel over te beslissen vind ik. En aangezien geen enkel bedrijf een objectieve mening kan geven.....of het een wel en het andere niet kan leveren etc.

    Alvast bedankt !
    Gebruikersprofiel voor de posting uit het oude forum systeem.
Working...