Probleem met Martin Case

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Klankbeeld
    • Feb 2007
    • 2

    Probleem met Martin Case

    Beste leden, sinds kort ben ik een nieuw lid op dit forum.Ben lid geworden omdat ik hier al enkele nuttige tips gevonden heb.
    Sinds kort heeft mijn werkgever een Martin case, maar deze heeft enkele problemen.
    Wanneer ik opstart blijft deze steeds vastlopen bij het zoeken van de Romcheck! Heeft iemand soms ervaring met dit toestel en kan hij mij zeggen waar het probleem zit.
    Heb de manual nagekeken en hierover staat niets in. De tafel is ook in reparatie geweest, heb ze juist één dag terug, en daar hebben ze niets gevonden .
  • TLAproductions
    • Jan 2006
    • 98

    #2
    terug binnen doen,
    want hij werkt niet;

    zal wellicht probleem zijn met het motherboard,
    welke case heb je ? (welke pc zit er in)

    Comment

    • Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

      #3
      Wat een baggerbedrijf, een case die niet opstart en terug wordt gestuurd omdat ze geen fout kunnen vinden..

      Is het ding al naar fairlight geweest? wanneer je een case koopt mag je er toch vanuitgaan dat hij onberispelijk werkt, zo niet: terug naar de lverancier en een nieuwe laten afsturen. Je koopt immers niet voor niets een lichttafel. (ga ik er wel vanuit dat het een nieuw apparaat is met garantie
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

      Comment

      • Carpjes
        • Mar 2007
        • 35

        #4
        [FONT=Times New Roman]Misschien is er iets los getrild onderweg? Controleer de connectoren, ic's en de geheugenbalkjes misschien zul je daar iets vinden...

        Anders laat de tafel nakijken door de importeur.[/FONT]

        [FONT=Times New Roman]Suc6[/FONT]

        Comment

        • marccolemont
          • Mar 2006
          • 6

          #5
          Ik zou inderdaad contact opnemen met Fairlight. Indien nodig nemen zij ook contact met R&D in België voor wisselstukken en dergelijke.

          Comment

          • Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

            #6
            Ik vermoed dat na exact een jaar het probleem wel opgelost zal zijn
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

            Comment

            • AJB
              • Jul 2003
              • 2289

              #7
              En daarnaast was de oplossing al genoemd Wie denk je dat Marc Colemont is.... Die geeft aan om naar Fairlight te gaan. Waarom zouden ze dan nog naar R&D moeten?
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

              Comment

              • LJ Chris
                • Jul 2002
                • 477

                #8
                Heb dit ook al eens aan de hand gehad, na anderhalf uur telefoneren met r&d het probleem niet kunnen oplossen.

                Uiteindelijk was het batterijtje plat op het moederbord, eigenlijk mag hij dan niet blijven hangen bij romcheck maarja.. dus controleer het batterijtje eens


                Groeten
                Morgen is de drukste dag van je leven!

                Comment

                • JeroenVDV
                  • Mar 2004
                  • 963

                  #9
                  Wat een vreemde gang van zaken, dat iedereen toevallig weet dat R&D o.a. de Case en de Maxxyz heeft gemaakt voor Martin betekent niet dat je in geval van problemen naar hen toe gaat? Het is en blijft een Martin product, waarbij je dealer of importeur in geval van problemen aanspreekpunt is..
                  Creating shows beyond Imagination

                  Comment

                  • marccolemont
                    • Mar 2006
                    • 6

                    #10
                    Het zijn inderdaad 'Martin' producten, waarvan wij de ontwikkeling doen.
                    Iedereen mag met zijn Maxxyz, Maxedia, Case, Xciter, USB2DMX, Ether2DMX rechtstreeks naar ons toekomen. Dat is geen probleem. Wij hebben een service departement dat wereldwijd werkt. Bij de nieuwe Maxxyz Compact wordt het nog eenvoudiger daar je een apparte module kan gaan opsturen in plaats van de hele controller bij een probleem of service update.
                    De reden waarom ik vroeg in een vorige reply om best eerst contact op te nemen met je Martin distributeur, heeft enkele redenen.
                    Ten eerste kan het zijn dat de lokale distributeur het probleem zelf kan oplossen, zodat er geen onnodige verplaatsingen of transport kosten moeten gebeuren naar ons.
                    Ten tweede, als je rechtstreeks naar ons komt met een toestel dat nog onder de garantieperiode valt, zonder de distributeur te verwittigen. Dan kan dat achteraf moeilijkheden geven qua facturen natuurlijk, van de herstellingen en onderdelen die we hebben moeten vervangen.

                    Klankbeeld, is je probleem ondertussen verholpen? Je mag altijd contact opnemen.
                    Last edited by marccolemont; 04-04-08, 11:03.

                    Comment

                    Working...