PA markt 2007

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Radar
    Moderator
    • Jul 2002
    • 890

    PA markt 2007

    Het is alweer bijna zover.
    PA MARKT 2007


    Hij staat al weer een poosje in de forum agenda.

    Meer info:
    PA-MARKT

    Alle onderwerpen dus maar weer in dit topic gaarne.
    Ik doe niet aan bijgeloof.
    Dat brengt ongeluk.
  • BvE
    • Oct 2004
    • 385

    #2
    Ik ga er dit jaar naartoe, heeft iemand nog tips voor hoe zoiets aan te pakken? Onderhandelen over de prijs enzo, tips over wat je echt beter op de PA Markt kan kopen dan in de winkel.

    Wat kan ik er uberhaupt vinden? Bijvoorbeeld ook Klark EQ's en koptelefoons en dergelijke?

    Comment

    • jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

      #3
      Dat hangt heel erg af van wat de bedrijven weg willen doen. Over het algemeen is het van alles wat, zowel A-merk profi spullen, als gebruikte OEM-meuk. Ook de condities van de materialen willen nogal verschillen.
      Kwestie van lekker vroeg komen en goed je ogen open houden.

      Comment

      • sjoerd
        • Apr 2004
        • 341

        #4
        Je kunt uiteraard het beste vroeg komen, dan heb je nog de meeste keus. Ik ben er inmiddels al een jaar of 5 geweest, en soms een complete geluidset gekocht, andere keer bijna niets. Het is heel wisselend wat er verkocht wordt, de duurdere/grotere spullen blijven vaak wel staan. En er wordt ook een boel echte rotzooi verkocht... Waar je echt op moet letten zijn de prijzen van sommige handelaren. Soms worden spullen verkocht voor prijzen die maar net onder de nieuw prijs liggen, dus het is wel zaak dat je een beetje op de hoogte bent van de handel.

        Comment

        • Baszza91
          • Oct 2005
          • 476

          #5
          Het laatste is denk wel het belangrijkste. Als je daar goed van op de hoogte bent kan je daar je winst mee doen.

          Hoe zit het dan als je iets hebt gekocht (stel een VMB TE 34), moet je dien dan gelijk meenemen en er de rest van de dag meezeulen, of aan het eind van de dag ophalen. Of is er een mogelijk heid dat je spullen in de auto kan leggen en weer naar binnen kan? Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er naar toe ga.

          Greetzz
          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

          Comment

          • Companion
            • Dec 2005
            • 86

            #6
            Originally posted by Baszza91
            Hoe zit het dan als je iets hebt gekocht (stel een VMB TE 34), moet je dien dan gelijk meenemen en er de rest van de dag meezeulen, of aan het eind van de dag ophalen. Of is er een mogelijk heid dat je spullen in de auto kan leggen en weer naar binnen kan? Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er naar toe ga.

            Greetzz
            Als je je spullen hebt gekocht kun je die via de gecontroleerde uitgang naar de auto brengen. Je krijgt dan een stempel op je hand en daarmee kun je dan weer naar binnen. Overigesn krijgt ieder produkt wat je koopt een heel irritante verwijderbare sticker, waaruit blijkt dat je het produkt ook inderdaad netjes betaald hebt. Bij de uitgang wordt deze sticker ongeldig gemaakt, om misbruik te voorkomen.
            Overigens is de sticker gewoon met wat wasbenzine te verwijderen.
            Stickerverwijderaar/Lijmolosser kan ook, maar kan de ondergrond (lak) beschadigen.

            Overigens kun je nog steeds via de website voorverkoopkaarten bestellen ! PA-MARKT
            Last edited by Companion; 01-03-07, 13:45.
            Op naar de volgende beurs....

            Comment

            • BvE
              • Oct 2004
              • 385

              #7
              zou je voor wat extra kabels (3*2.5) en patchkabels en dergelijke ook goed terecht kunnen?

              Comment

              • sjoerd
                • Apr 2004
                • 341

                #8
                Originally posted by Baszza91
                Het laatste is denk wel het belangrijkste. Als je daar goed van op de hoogte bent kan je daar je winst mee doen.

                Hoe zit het dan als je iets hebt gekocht (stel een VMB TE 34), moet je dien dan gelijk meenemen en er de rest van de dag meezeulen, of aan het eind van de dag ophalen. Of is er een mogelijk heid dat je spullen in de auto kan leggen en weer naar binnen kan? Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er naar toe ga.

                Greetzz
                Wat we meestal doen als we iets groots gekocht hebben; gewoon betalen en laten staan bij de stand. als we alles gezien hebben halen we het op en halen we de bus. veel makkelijker toch?

                Comment

                • Baszza91
                  • Oct 2005
                  • 476

                  #9
                  Oke, het is al een stuk duidelijker geworden voor mij. En de kaartjes heb ik lang al besteld (en betaald), toen de voorverkoop nog geen 1 dag bezig was had ik ze al besteld.

                  Greetzz
                  I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                  Comment

                  • moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

                    #10
                    Originally posted by BvE
                    zou je voor wat extra kabels (3*2.5) en patchkabels en dergelijke ook goed terecht kunnen?
                    Nou....er zal geen stand staan met alleen maar specifiek die kabeltjes, maar dat verwacht je hopelijk ook niet

                    Doorgaans zijn er genoeg bakken om doorheen te snuffelen en het lijkt me heel bijzonder mocht je hiervoor niet kunnen slagen!

                    Voor mensen die van snuffelen en koopjes houden: magazijnverkoop
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                    Comment

                    • Koen van der K
                      • Aug 2005
                      • 1146

                      #11
                      PA-markt ... zeker leuk, en hoog "snuffelgehalte"

                      Aangeboden apparatuur loopt uiteen van de meest afgeragde bejaarde waardeloze meuk tot best nette apparatuue voor een redelijke prijs.

                      Wat ik niet zou kopen is bekabeling en connectoren ... da's regelrecht om storingen vragen. Leuke dingetjes zoals hobby eindtrappen, wat "oude" analoge randapparatuur of flightcases kan best de moeite zijn !

                      Enfin, ik ben er ook met een paar collega's ... wellicht tot ziens !
                      Meer is minder, minder is meer

                      Comment

                      • jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

                        #12
                        Originally posted by BvE
                        zou je voor wat extra kabels (3*2.5) en patchkabels en dergelijke ook goed terecht kunnen?
                        De gewone shucko-kabels kom je wel eens tegen tussen de afdankpartijen. Patch-kabels is nog harder zoeken (wat voor? euro/connex/jack?), kom je stukken minder vaak tegen.

                        Comment

                        • hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

                          #13
                          Uiteraard zijn wij ook weer van de partij...!

                          Heb al een lijstje (ruim een A4) , klaar liggen...


                          Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

                          "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

                          Comment

                          • vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

                            #14
                            Helaas ik heb een klus deze dag dus ik sla dit jaar over. Daarnaast zal er toch geen LS9 te koop staan. Alhoewel, niet te hard zeggen. In Duitsland staan er al voor rond de € 3500,00 een aantal 2e hands te koop.
                            Last edited by vasco; 05-03-07, 14:59.

                            Comment

                            • rolanddeg
                              • Nov 2004
                              • 337

                              #15
                              Uiteraard ga ik proberen om ook even langs te komen! Kabels heb zijn er nooit genoeg... Maar ik heb die dag een theaterklus, dus daar moet ik 13:00 uur weer aanwezig zijn. Misschien is er een mogelijkheid om te wisselen met een collega, ik hoop het in ieder geval!!!

                              Comment

                              Working...