J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    1
    Posts
    3.511

    Standaard Dit forum werkt niet onder EI explorer!

    Typen, iets C/P werkt niet. Zelfs gewoon typen, gaat niet.

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    1
    Posts
    352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk Posts
    Typen, iets C/P werkt niet. Zelfs gewoon typen, gaat niet.
    bij mij werkt het hier anders prima (getypt op IE)
    ''diamonds are forever''

  3. #3

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    1
    Posts
    671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aart Rietveld Bekijk Posts
    Bij mij werkt het wel maar tekstinvoer is zeer traag. Ik type niet supersnel maar de helft van mijn aanslagen blijkt niet verwerkt te worden. Met Firefox of Chrome heb ik geen probleem.

    IE is dan wel de grootmoeder van alle browsers, ze gedraagt zich er ook naar. IE heeft door al die rechtzaken en claims enz. Ook wel heel veel aanpassingen moeten ondergaan die niet meer echt helpen aan de werking van IE....

    Ik zelf doe alles op Chrome, zelfs op de apple producten omdat ik dan al mijn favorieten overal op elk apparaat beschikbaar heb en alles hetzelfde werkt..

    Ik vraag me zelfs af of microsoft over nu en tien jaar nog zo als nu bestaat.... het was vroeger met XP marktleider....nu lijden ze onder de markt... Apple is kwa besturingssysteem ook suprieur maar legt t ook af op prijs tov een android...

    Maar misschien is dat laatste ook wel appels met peren vergelijken.
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

  5. #5

    Standaard

    Nou, MS is met Win7 en Win10 nog steeds dik marktleider hoor, met 68% van het marktaandeel, en dat is dus zonder ruim 10% WinXP en een kleine 10% Win8/8.1 mee te tellen.
    Dan kun je Mac OSX met nog geen 5% niet superieur noemen.
    (https://www.netmarketshare.com/opera...10&qpcustomd=0)

    Op de browsermarkt wordt IE aardig aan de kant gezet door Chrome, dat dan weer wel.
    (http://www.netmarketshare.com/browse...=0&qpcustomd=0)

    Wat uiteraard belangrijk is bij dit probleem, is om welke versie van IE het gaat. Ze hebben allemaal hun rariteiten.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    1
    Posts
    671

    Standaard

    Dat komt mijn inziens ook grotendeels omdat windows based systemen in de regel veel goedkoper zijn dan een mac cq apple product....windows koop je ook al nieuw op ee pc voor een 300 euro, ga je bij apple kijken dan komt daar een 1000 euro bij....

    Doorsnee gezin met twee of drie opgroeiende kids kopen dan eerder de ipad en een goedkoop windows systeem Per kinderkamer waar verslagen op worden gemaakt dan 3 macs...

    Altans zo denk ik dan weer....
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2004
    Locatie
    1
    Posts
    1.662

    Standaard

    Ik gebruik MS Edge wat bij Win10 wordt geleverd. Daarnaast heb ik ook IE omdat sommige dingen niet door Edge worden ondersteund
    Edge werkt prima op het forum
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Labels voor dit Post

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  

Inloggen

Inloggen