Rare ads?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    Rare ads?

    Hallo allemaal,

    Ik heb een tijdje geleden de adblocker van Google geïnstalleerd, en sindsdien ben ik bijna alle ads kwijt. Echter kwam ik op het forum ineens dit tegen:



    Als je de muis op een groen stuk tekst houd krijg je reclame te zien. De ene keer zie je ze wel, de andere keer (zelfde thread en post) niet. Ik kom ze verder nergens anders tegen, dus het lijkt me een foutje bij J&H? Of ligt dit aan mij? Ik vind ze in ieder geval behoorlijk irritant...

    Windows 7 Ultimate SP1
    Google Chrome (nieuwste versie)

    Avast Antivirus en Microsoft Security Essentials.


    Daan
    Last edited by djspeakertje; 24-07-12, 15:08.
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

    #2
    Het ligt aan jou computer, dit is al een heel oud probleem.
    Je hebt iets van ad-ware op je computer staan.

    Comment

    • djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

      #3
      Bedankt, ik was er al bang voor. Slotje van modje?


      Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Nee! Nog even geen slotje!
        Ik heb hier precies hetzelfde probleem, vreselijk irritant.
        Weet iemand hoe je dit eraf kunt krijgen?
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

          #5
          Ik heb mijn MSE een (snelle) virusscan laten draaien en die heeft niets gevonden, ik ben nu Ad Aware aan het installeren, kijken of dat helpt. Google Adblocker krijgt het in ieder geval niet voor elkaar. Welke browser gebruik je?


          Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #6
            Ik gebruik Firefox.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • admin
              Administrator
              • Aug 2000
              • 1009

              #7
              Naar aanleiding van bovenstaande heb ik zelf ook meteen FF geïnstalleerd. Ik heb er hier geen last van. Ik blijf het topic wel even met extra aandacht volgen.
              Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

              Comment

              • djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

                #8
                Hmm, snelle scan van Ad Aware geeft niks. Toch maar een full scan draaien dan, en ondertussen op zoek naar iets dat hopelijk beter werkt. Voor Firefox kan je allerlei extra applicaties downloaden, waarschijnlijk zit er wel een adblocker bij. Of die daadwerkelijk helpt is de vraag, mijn Google adblocker doet hier ook niks tegen.

                Wat overigens wel werkt is als ik de adblocker handmatig aan het werk zet. Rechtermuisknop op de (in mijn geval) groene tekst, en dan adblocker->verwijder ad, waarop adblocker de link verwijderd. Maar om nou alles handmatig te gaan verwijderen is ook zowat. Overigens doet ie dan wel meteen de hele pagina.


                Daan
                Last edited by djspeakertje; 24-07-12, 15:07.
                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                Comment

                • VanVoorstStudio
                  • Dec 2008
                  • 35

                  #9
                  Goh, Snelle scan van Ad Ware heeft mij zojuist wel geholpen. Ben er nu gelukkig na een aantal weken vanaf. Uiterst irritant die zooi.

                  Comment

                  Working...