online...

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

    online...

    De meeste (phpbb forums toch en ook Vbulletin forums) hebben zo gans onderaan een strookje staan met diegene die de laatste 5 -15 min online zijn geweest...

    Bestaat er een mogelijkheid dit hier te implimenteren... Kan soms interessant zijn...

    Dank bij voorbaat!

    ps: evt dan ook de functie toevoegen van Hidden inloggen voor diegene die wensen niet zichtbaar online te zijn!
    Hold on a second, relax and listen...
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    Als je mij kan overtuigen van de meerwaarde van het aanzetten van deze functie, graag.
    Bij ieder bericht staat vermeld wie het bericht heeft geplaatst, een tijd en datum.
    Verder geeft de functie: recente onderwerpen aan wat er recentelijk is gepost.

    De forum engine heeft de wereld aan mogelijkheden, wij benutten hiervan die zaken die een meerwaarde hebben voor het J&H forum.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

      #3
      Voor mij zou het in de volgende zin een meerwaarde kunnen zijn:
      Stel dat je in een interessante discussie zit met een aantal personen die op regelmatige basis hun bijdrage leveren... Dan kan je kijken of je nadat je je eigen inbreng hebt gebracht snel antwoord kan krijgen of rustig eventjes verder surft.

      Of je zit met een grandioos probleem dat de avond voor een productie pas opduikt, handleiding helpt niet en dergelijken en je wend(t?) je tot dit forum voor eventuele nuttige tips dan kan je kijken of je snel reactie gaat krijgen of best verder zoekt op een ander medium...

      tot zover mijn idee hierover...
      Hold on a second, relax and listen...

      Comment

      • Radar
        Moderator
        • Jul 2002
        • 890

        #4
        Ik weet niet of iedereen dit kan zien maar als moderator heb ik links onder
        de gegevens van de schrijver een een groen "balletje" als de schrijver online is.
        Wat mij betreft gewoon de chat terug.
        Ik doe niet aan bijgeloof.
        Dat brengt ongeluk.

        Comment

        • Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

          #5
          ok wist nie voor wat dat bolletje diende eigenlijk dank u wel!
          Hold on a second, relax and listen...

          Comment

          • laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

            #6
            Mag ik hier dan even iets aandragen wat voor mij een verbetering zou zijn?
            Dat mensen eens de moeite doen om hun onderwerpen iets duidelijker te maken. Met namen als "kabellengte", "online...", "vraagje" weten anderen eigenlijk niet waar het over gaat...
            Is misschien offtopic maar aangezien het hier over een voorstel tot verbetering gaat draag ik graag mijn steentje bij.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

            Comment

            • Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

              #7
              ik denk dat het deels te gek zou zijn om je ganse topic in je titel te zette en deels is om nieuwsgierigheid en evt meer reacties daardoor willen uitlokken denk ik....
              Hold on a second, relax and listen...

              Comment

              • laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

                #8
                Je kunt het ook omgekeerd bekijken: ik word te lui om nietszeggende onderwerpen eerst te moeten openklikken... Zonde van mijn spiertjes en extra RSI-risico.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                Comment

                Working...