Hqpower Power Mosfet AMP-Dap Palladium AMP

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BassBoy
    • May 2004
    • 10

    Hqpower Power Mosfet AMP-Dap Palladium AMP

    Beste mensen,

    Als jullie de keuze hadden tussen:

    -Hqpower Power Mosfet Amp 2x350 (4ohm)
    OF
    -DAP Palladium P-700 Amp 2x350 (4ohm)

    Welke zouden jullie dan kiezen en WaaRom??
    (Word voor een drive in voor 20a25 man gebruikt)

    Vriendelijke Groet BassBoy[8D]
    Davy van Mullekom!
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    #2
    Lastig om zomaar te kiezen...

    Aan de ene kant is DAP net iets beter (ze zijn er het afgelopen jaar er best wat op vooruit gegaan!), maar aan de andere kant kun je voor HQ-Power (is dus Velleman) beter onderdelen krijgen om te repareren.

    Nu mijn vraag aan jou: wrom persee kiezen tussen deze twee amps, terwijl er rond hetzelfde heel veel andere leuke amps te vinden zijn?

    Overigens: ik kan ik die versterker niet op de Velleman-site vinden [xx(]

    Comment

    • BassBoy
      • May 2004
      • 10

      #3
      Op velleman.be staat een foto met Hqpower dan links bovenin Sounds+Lights,audio apliances,Audio amplifiers en dan staatie daar ergens in het rijtje...
      Als Dap eigenlijk beter is waarom is de Amp van Hqpower met hetzelfde vermogen wel 100euro duurder dan?[8)]
      En wat versta jij onder andere leuke amps?Bv Jbsystems?
      Davy van Mullekom!

      Comment

      • jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

        #4
        citaat:Geplaatst door BassBoy
        En wat versta jij onder andere leuke amps?
        Boost, BST, Behringer, zulke merken

        Bovendien: kwaliteit en prijs hebben niet altijd even veel met elkaar te maken.
        Tenzij je echt voor een A-merk gaat, dan zul je daar ook wel de nodige centen voor moeten neertellen

        Comment

        • embie
          • Mar 2002
          • 83

          #5
          Persoonlijk geef ik de voorkeur aan HQPower, het sound/light merk van Velleman.

          Heb persoonlijke ervaring dat men daar zeer snel en goede service geeft. Iets wat ik van Dap Audio (Highlite) helaas niet kan zeggen.

          Comment

          • BassBoy
            • May 2004
            • 10

            #6
            Uhhhh ik heb geen geldboom in de tuin staan helaas dus behringer is een tikkie teduur

            Jbsystems heb ik goeie ervaring mee(een vriend van me heeft een ax-400 Amp) en heb nog nix te klagen gehad over Hqpower (Heb zelf Hqpower Speakers) Het Enigste "minpuntje" van Hqpower vind ik dat de prijzen toch wel een flink stuk hoger liggen als die van Bv Jbsystems en Dap Audio[}]
            Davy van Mullekom!

            Comment

            • Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

              #7
              Ik zou persoonlijk gaan voor de de dap palladium. Heb hier op het forum en van andere al veel positieve dingen gehoort over deze ampjes. Van binnen ziet het er ook netjes uit. HQ power ben ik niet echt weg van.
              Vette boksuh meneer

              [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

              Comment

              • NiekR
                • Sep 2004
                • 80

                #8
                Bassboy, als ik jou mag adviseren:
                Dap Palladium kopen!
                Ik heb zelf een Palladium 1200 op 2 laagkasten draaien en is nooit wat mee mis geweest. Ik kon het zelf ook nauwelijks geloven maar ben er inmiddels achter dat Dap echt geen 'Drap' producten maakt!
                Om er even kort op in te gaan: ik heb mij palladium 1200 (2x700W op 4 Ohm volgens handleiding...) op mijn 2 18" Beyma (18G50, dus geen doetje) laagkasten staan. Nooit problemen mee gehad en wordt normaal warm (dus niks extreems). Ze hebben een goede variabele koeling (wat handig is bij stiltes tussendoor; geen blowergeluid dus).
                Verder hebben ze goede beveiligingen en dubbele 'signal'-leds, waarmee je dus ongeveer kunt zien hoe hard ie werkt.
                HQ power ken ik verder niet, dus kan je daar weinig over vertellen (behalve dan dat het duurder is dan Dap, maar dat zal verder weinig betekenen).
                Laat nog even weten wat het geworden is?
                Groet,

                Niek
                Beter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...

                Comment

                Working...