J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Ingeschreven
    Apr 2003

Standaard

hmmm ik heb net de nieuwe Leatherman charge TI besteld, de opvolger van de WAVE..
    Binnenkort komt ook de Wave 2004 uit..

TIP over de prijzen, wie slim is besteld in amerika kan je 100 euri besparen op een WAVE in vergelijking met nederland. Vb een wave kost in NL ongeveer 150euri in amerika is dit slechts 75 dollar (incl verzending)

op deze site kun je er meer over vinden.

http://www.backcountry-equipment.com

SUc6

Lons

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

ook douaniers zijn er dol op. De mijne is uit weekend-tas (kofferruimte, geen handbagage) gegapt op het vliegveld Stansted.(bij londen)

Ingeschreven
    Jun 2001

Standaard

citaat:Geplaatst door jans

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">citaat:<hr height="1" noshade id="quote"> Ik ben juist van leatherman afgestapt. Waarom: Als je iets met de tang vastpakt, en het zit goed vast, dan beweeg je de handvatten terug in plaats van de tang te openen.
    IK heb dezelfde ervaring met mijn leatherman. Heb besloten een andere, vind buck-tool wel ok, aan te schaffen als de mijne af is. Een probleem, die leatherman gaat niet af.
    [/quote]

Dat is inderdaad irritant, maar dat is dan ook echt het enige dat eraan scheelt. Verder is het echt een geweldig ding! Het enige dat ik nu nog mis is fatsoenlijke handschoenen zonder vingertoppen, maar moet eerlijk toegeven dat ik nog te lui geweest ben om ernaar op zoek te gaan.

Ik zie nu dat die dingen in de webshop te verkrijgen zijn. Iemand daar (goeie) ervaringen mee? Weet alleen niet echt wat voor maat handen ik heb, koop daar nooit iets voor

Ingeschreven
    Apr 2004

Standaard

Verbaas me over zoveel posts over een stomme tang!!
    Koop gewoon een leatherman of een gerber of een victorinox of een .......weet ik veel.
    En als hij stuk gaat of niet bevalt .... wegflikkeren en wat anders koopen!!
    En nu zullen jullie wel zeggen ...weet je wat dat kost!
    NOU EEN STUK MINDER ALS DE TIJD(=GELD) DIE ER HIER AAN BESTEEDT WORDT!
    Multitool is volgens mij meer een modeverschijnsel in de bizzniz.
    Ik heb een Erro master ,voor 30 euro en hij is ijzersterk ,en alle tools te gebruiken zonder de tang uit te klappen.
    En als hij stuk gaat .....effe nieuwe halen!!!!
    Veel succes met de tangen!!!!!!!!!!!!

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

citaat:Geplaatst door berth

Verbaas me over zoveel posts over een stomme tang!!
    Koop gewoon een leatherman of een gerber of een victorinox of een .......weet ik veel.
    En als hij stuk gaat of niet bevalt .... wegflikkeren en wat anders koopen!!
    En nu zullen jullie wel zeggen ...weet je wat dat kost!
    NOU EEN STUK MINDER ALS DE TIJD(=GELD) DIE ER HIER AAN BESTEEDT WORDT!
    Multitool is volgens mij meer een modeverschijnsel in de bizzniz.
    Ik heb een Erro master ,voor 30 euro en hij is ijzersterk ,en alle tools te gebruiken zonder de tang uit te klappen.
    En als hij stuk gaat .....effe nieuwe halen!!!!
    Veel succes met de tangen!!!!!!!!!!!!
    dacht ff dat ik de enige multi-miljonair op t forum was.....Maar we hebben er dus nog een..

Ingeschreven
    Apr 2004

Standaard

citaat:Geplaatst door kokkie

Je moet wat als je nieuw bent en gefrustreerd over het feit dat je nog geen ruim 3000 posts hebt zoals jij Mac.

(ik ook, vandaar deze )
    Jammer ,deze reactie !
    En zo zijn er heel erg veel op dit forum!!
    En het kan zo leuk zijn !!!

Forum Rechten