J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Standaard

Ik ben juist van leatherman afgestapt. Waarom: Als je iets met de tang vastpakt, en het zit goed vast, dan beweeg je de handvatten terug in plaats van de tang te openen.

Een oplossing hiervoor is de gerber, maar constructief vind ik deze niet goed in elkaar
    zitten.

Je zou eens naar een Bucktool kunnen kijken.
    http://www.finest1.com/bucktool/
    Dit is een erg stevig mes,met goede garantie en een heel handig systeem om te openen.
    voordelen: handvatten kunnen niet terugklappen, geen scherpe handgreep, goede vergrendeling.

Ik heb van de verkoper begrepen dat de kwalitait van SOG nogal te
    wensen over laat, en dat garantie niet goed geregeld is.
    Lid van het Front tegen zijlicht

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

citaat:Welke multi-tool zal ik kopen???????
    Ik zou zeggen GEEN.[8D]
    Gewoon wachten op de/een feestdag(en)..
    Heb zelf een Gerber ´weetikveel´ 600 (een zwarte) gekregen met die ´ballen & knallen dagen´.. Had er niet eens om gevraagd.
    Gelukkig zit er een tang en een mes in.. wel zo gemakkelijk.[^]

Grz

B
    <center>-------------------</center>

Standaard

Ik lees tot mijn grote verbazing dat niemand hier in het bezit is van een Gerber MP800... Dit is simpelweg DE beste tool. http://www.gerbertools.com/productImages/8239.jpg

Fijne tool, met o.a. carbine cutters (vervangbaar), grip-spul tegen uit-de-hand-glijd-praktijken... Verder het leatherman klap systeem (gerber schuif spul is leuk, maar kan zeer vervelende blessures opleveren). One-hand-opening voor meest gebruikte functies, incl. zaag (standaard diamandzaagje, maar met 1 klik te vervangen door elke decoupeerzaag achtig blad). Torx wordt meegelevert om functies waar dan ook te plaatsen, de tool zit in een goed stevig etui.

Wel duur (heb er toen 450,- gulden voor betaald) maar ook de in andere posts genoemde levenslange garantie. Voor meer info check http://www.gerbertools.com
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Standaard

Ik zie je dat mes toch nog niet in één klik opendoen eerlijkgezegd...

mvg,
    Stijn Vanstiphout,
    LVL Multimedia
    België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Standaard

citaat:Geplaatst door Stijn Vanstiphout

Ik zie je dat mes toch nog niet in één klik opendoen eerlijkgezegd...
    mvg,
    De Tool is normaal net als een letherman ingeklapt... Dus tools zijn (allemaal) bereikbaar zonder het apparaat uit te klappen...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Forum Rechten