Welke apparatuur?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nienhuzz
    • Aug 2013
    • 1

    Welke apparatuur?

    Hoi,

    Ik geef een verjaardagsfeest voor ong 150 man en moet een geluidsinstallatie huren. Nou probeerde ik oa hier te zoeken wat het beste zou zijn voor mijn feest, maar termen als watts, topkasten, subs en crossover zeggen mij echt helemaal niks. Het feest vindt buiten plaats, in een open plek in het bos. Er zal oa house en pop worden gedraaid, maar ook hits uit de jaren 80-90 (gemengd publiek, ouderen en jongeren). Wat moet ik minimaal hebben (versterker, mengpaneel, boxen?) en welke apparatuur is aan te raden?

    Hopelijk kunnen jullie me helpen, zit nu een beetje met mn handen in het haar haha.
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    #2
    Denk dat je best gewoon prijs vraagt aan een verhuurbedrijf. Post hier dan desnoods even de spullen die hij wil verhuren, dan hebben we iets om over te vertellen. Want nu zal die discussie op niets uitdraaien.

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      Inderdaad, de collega's van verhuurbedrijven helpen je vast en zeker deskundig verder.
      Bij J&H Rent kan je zeker terecht, zie: http://www.licht-geluid.nl/huren/gel...se-600007.aspx
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      Working...