Rcf sub 705 as

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    Rcf sub 705 as

    Beste mensen,

    Ik zat eens wat te kijken voor een actieve subwoofer, en ik ben de RCF SUB 705 AS tegen gekomen.

    Nu schrok ik wel even van het opgegeven frequentiebereik. 80 - 120 hz.
    Terwijl ik in alle recensies lees dat ze 'lekker diep' gaan.

    Heeft iemand (ervaring met) deze subwoofers? En gaan ze echt dieper dan dit, of niet.
    Ik heb wel eens de voorganger gehoord. Die met de grille op de voorkant, en geen digitale amp. En echt lekker vond ik ze niet klinken.

    Alvast bedankt!


    edit: Laat maar, volgende keer eerst op de RCF site kijken!
    Maar mocht iemand ervaring met deze kistjes hebben hoor ik dat natuurlijk graag! ( goede ondersteuning voor ART 312 A? )
    Last edited by sjig; 28-02-13, 21:17.
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    #2
    Die 80-120 Hz is de kantelfrequentie van het lowpass filtertje.
    Je kunt dus kiezen op welke frequentie de sub niets meer doet (-en de top het eventueel overneemt).
    De webshop waar jij naar zat te kijken heeft een dom foutje gemaakt...

    Verder zou ik zeggen: ga luisteren naar het ding. Liefst in vergelijking met de concurrentie.

    Mvg,

    Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Originally posted by 4AC
      Die 80-120 Hz is de kantelfrequentie van het lowpass filtertje.
      Je kunt dus kiezen op welke frequentie de sub niets meer doet (-en de top het eventueel overneemt).
      De webshop waar jij naar zat te kijken heeft een dom foutje gemaakt...
      Daar was ik ook achter . Wel vreemd, staat er toch echt duidelijk op de site van RCF...

      Luisteren was ik wel van plan, maar omdat alle showrooms die deze hebben staan vrij ver van mij weg liggen, vraag ik even of het de moeite waard is?

      Comment

      Working...