Probleem met 'projects' op de Roland VS2480

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    Probleem met 'projects' op de Roland VS2480

    Beste allen,

    Ik heb hier een Roland VS-2480 staan en heb hier een aardig irritant probleem mee.
    Op de roland kan je meerdere projecten maken, en die kan je steeds laden / wissen / bewerken / etc.

    Nu zit ik vast in één project. Ik kan deze niet opslaan ( waardoor hij soms meerdere nachten staat te draaien omdat ik anders mijn bestanden kwijtraak ), ook een ander project laden doet ie niet.
    Zodra ik een projecten wil laden / opslaan blijft hij staan bij het begin ( dus 0/100 procent ). Heb deze een aantal uur laten werken, maar helaas zonder succes

    Ook wil hij geen nieuw project maken, dan staat er 'operation failed'.

    Mijn vraag of iemand deze tafel ook heeft, of dat dit probleem eerder is voorgekomen bij een andere Roland tafel. Resetten is helaas geen optie, want er staan een aantal bestanden op die niet verloren mogen gaan en ( nog niet ) zijn gedigitaliseerd.


    Alvast bedankt!
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

    #2
    Ik heb deze problemen nooit gehad.

    Projecten overzetten welke netjes opgeslagen zijn, kan door de HD eruit te halen en op een PC aan te sluiten.
    Met resetten bedoel je formatteren van de HD?

    Als je er zelf niet aan durft te beginnen, een klusje voor je leverancier.

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Dan ga ik liever na of er nog garantie op zit of dat roland hierbij kan assisteren, want zijn dié gegevens weg, dan ben ik aardig de sjaak...

      Met resetten bedoel ik inderdaad het formatteren / terugzetten naar hoe hij ooit was

      Comment

      • drbeat
        • Jun 2012
        • 671

        #4
        Originally posted by sjig
        Dan ga ik liever na of er nog garantie op zit of dat roland hierbij kan assisteren, want zijn dié gegevens weg, dan ben ik aardig de sjaak...

        Met resetten bedoel ik inderdaad het formatteren / terugzetten naar hoe hij ooit was
        Je hd schijf kun je copyeren op de pc, dus das geen probleem. Ik heb in de tijd dat ik hem nu heb het laatste onderhoudsbeurtje samen met roland er een nieuwe hd in gezet, En de laatste nieuwe firmware er op gezet.
        Dit is / was een heel verschil.
        Op den duur komen er door het gebruik foutjes op de hd, net als een pc helpt het om dit onderdeel te vervangen want dit sort schijven werken nog met bewegende onderdelen die slijten..

        Ik heb tot nu toe goede ervaringen met de service van roland en zij kunnen dit prima mee oplossen.even contacten per mail of telefoon.

        Succes.
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

        Comment

        • sjig
          • May 2012
          • 909

          #5
          Ik heb zojuist even met Roland contact opgenomen, hopende goed antwoord te krijgen!

          Zal wel even wat laten horen!

          Comment

          Working...