jb systems fx 700 op dmx met relais

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    jb systems fx 700 op dmx met relais

    Hallo. Ik heb een jb systems fx 700 rookmachine. Nu wil ik deze op dmx laten werken. Op een ander forum las ik dat dit met een dmx relais kan worden gedaan.

    Nu is mijn vraag, heeft iemand dit ooit eerder zo gedaan? En waar kan ik een goede, niet al te dure (liefst onder 50euro), 1 kanaals dmx relais kopen?

    Alvast mijn dank!
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Hallo, nog zelf niet geprobeerd maar als het gewoon een schakelaar te overbruggen is, moet dat lukken. Onder de 50 euro? Velleman heeft daar wel een bouwpakketje of complete module voor: K8072 of VM138.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Heel erg bedankt voor je antwoord!

      Alleen, ik heb niet echt tijd, en verstand om dit soort priel soldeerwerk te fiksen...

      Is er ook iets waarbij de print zelf al helemaal klaar voor gebruik is? En ik alleen maar de draadjes in vanuit de stekker erop hoef te solderen??

      Comment

      • Aart Rietveld
        • Aug 2004
        • 190

        #4
        Dan moet je de VM138 kopen, dit is een kant en klare print. De K8072 is hetzelfde alleen moet je de componenten zelf nog plaatsen en vastsolderen.

        Comment

        • sjig
          • May 2012
          • 909

          #5
          Heel erg bedankt iedereen! Zal laten weten als het is gelukt

          Comment

          Working...