Iemand ervaring met Showtec Compact Par 7 Tri ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tmp
    • Aug 2003
    • 79

    Iemand ervaring met Showtec Compact Par 7 Tri ?

    Hallo,

    we zijn op zoek naar nieuwe ledpars.
    We overwegen de Showtec Compact Par 7 Tri aan te kopen (highlite 42580)
    We hebben een kleine demo gedaan hiervan er de lichtopbrengst enzo was uitstekend.

    Iemand ervaring met deze led pars?
    Tevreden van?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Alleen dezelfde ervaring: komt veel licht uit en wordt bijna niet warm. Lijkt mij een zeer goed product van Showtec.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • frederic
      • Jan 2006
      • 3511

      #3
      Wat zou het verschil zijn met de Showtec Studiobeam spots? http://www.licht-geluid.nl/shop/p-45...ilver-led.aspx

      Ik moet namelijk ook leds aanschaffen voor het werk: bedoeling presentaties op locatie belichten, en sfeerlicht bij recepties.

      Comment

      • Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

        #4
        Dat de ene twee maal zo veel vermogen heeft en een stuk meer licht opbrengst. Tevens is de studio beam op powercom uitgevoerd.

        Comment

        • frederic
          • Jan 2006
          • 3511

          #5
          Hebt U ervaring met de Showtec Studiobeam's? Kun je daar ook "wit licht" mee maken?

          Comment

          • chippie
            • Jul 2006
            • 528

            #6
            @tmp

            Wij hadden ook gekeken naar die van Showtec maar toch die van JB systems genomen, de Plano Spot. Kost ons nog wat minder en heeft ook doorverbinding voor voeding. IEC stekker ipv powercon. Persoonlijk denk ik dat powercon hier een beetje overkill is.....
            Geeft een bak licht en veel opties in het menu van de spot. Zoals die van Showtec ook te gebruiken in truss als uplight. Weet niet of de Showtec een Blackout stand heeft bij het wegvallen van DMX signaal.....Plano wel en is menu instelbaar. www.beglec.com kun je eens een kijkje nemen. (heb daar geen aandelen)

            Je vraagt of er met 3-in-1 LED wit te maken valt......laat me zeggen dat je wel randjes ziet. Wit is niet helemaal wit.
            Dan zouden ze beter de 5-in-1 LED moeten gebruiken RGBWA.
            Als je daar echt na opzoek bent kom je met €145 niet toe.
            Last edited by chippie; 29-02-12, 12:01.
            IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

            Comment

            • frederic
              • Jan 2006
              • 3511

              #7
              Ik ben aan het twijfelen tussen die 3:

              4 in 1 http://www.licht-geluid.nl/shop/p-45...zwart-led.aspx (omdat ik zie dat dt RGBW is )



              Verder vind ik ook nog een Studiobeam UV. Wat moet dat voorstellen? http://www.benl.ebay.be/itm/Showtec-...item5892847110
              Last edited by frederic; 29-02-12, 12:23.

              Comment

              Working...