SkyTec SPL-1000 + SkyTec SM28

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Coentjee8
    • Oct 2011
    • 1

    SkyTec SPL-1000 + SkyTec SM28

    Hallo, gaan deze speakers http://www.maxiaxi.com/pa-speakers/pa-speakers/passief/skytec-sm28-disco-pa-luidspreker-2-x-8-500w

    g
    oed samen met deze versterker? http://www.maxiaxi.com/skytec-2-x-500w-versterker-met-eq

    h
    eb ik n zwaardere versterker nodig, of zou n wat lichtere ook kunne?

    onder de speakers staat namelijk :

    - Vermogen Piek 500W
    - Vermogen 250W

    weet niet op welke getallen ik nou moet letten. (dus de vraag is eigenlijk: of ik n 2x500w = 1000w versterker nodig heb of 2x250w = 500w versterker)

    kan iemand me dit even duidelijk maken, en n goed advies geven?

    mvg coen
  • Ericsamandj
    • Jul 2010
    • 414

    #2
    Hoi Coentje,<
    Allereerst welkom op dit forum.
    Het spul wat je nu laat zien is niet je van het, maar daar is als je even zoekt al genoeg over geschreven in de vele topics.
    Verder wil ik je er op wijzen dat je nu hebt gelinkt naar een andere webshop, en dat is allerminst netjes als je hier gebruik komt maken van feedback van ons, en vervolgens elders je spullen koopt.
    succes

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Ten eerste is het idd niet netjes om te linken naar een andere webshop.

      Ten tweede: geloof je nou echt zelf dat je voor 100 euro een 1000 Watt versterker kunt kopen? Er is een uitspraak die zegt: als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal niet waar...

      Het enige wat ik aan die specs van die versterker kan geloven is:

      • Frequentiebereik: 20Hz-20kHz
      • Ruis: >98dB
      • Kanaalscheiding: >82dB
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • rdreiers
        • Nov 2009
        • 407

        #4
        Er staat ook bij : grote piezo hoorn en SPL MAX 89dB

        Ben bang dat dit er weer een wordt van : gaat hard en helemaal nergens over.

        Maar laten we eerlijk blijven, voor 150 euro koop ik nog niet eens een recone voor mijn jbl set.

        Ook hier geld alle waar naar zijn geld.

        Comment

        Working...