american DJ revo III

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dr. dre
    • Nov 2005
    • 49

    american DJ revo III

    Hallo,

    Is iemand bekend met de american DJ revo III

    American DJ Revo III RGBW LED DMX Projector 392 LEDs - licht-geluid.nl / shop

    Is de lichtopbrengst echt te vergelijken met een 250W lamp ?

    Alvast bedankt.
    Dre.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    't Is moeilijk te vergelijken bij deze. Hij is best wel krachtig voor een LED effect en ik ben nogal vrij kritisch als ik over lichtopbrengst bij LEDs spreek.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • dr. dre
      • Nov 2005
      • 49

      #3
      Hallo laserguy,

      Vandaar ook mijn vraag. Ik vindt het wel een leuk effect om te zien maar ik ben benieuwd wat er van over blijft als deze tussen 250 MSD MH's hangt. Als het dan alleen een soort kertverlichting wordt zie ik de aankoop niet zo zitten.

      Gr,
      Dre.

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Ja maar dat is ook zo moeilijk vergelijken hé. Als ze tussen een DEFTIGE MH hangen met een 250 Watt MSD (zoals bv. een Brightec van JB) en die staan vol open op wit tja dan valt het stralen effect zowiezo al weg maar op de vloer zul je nog steeds wel duidelijk de puntjes zien. Als je met je MH's naar een donkerder kleur gaat en Revo geeft vrolijk lichte kleuren weer dan prikken ze er wel door.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • sntho0
          • Sep 2003
          • 196

          #5
          We hebben er 2 (aan elkaar gekoppeld) van en ze bevallen uitstekend. Zo goed zelfs dat we alleen nog maar met deze 2, een laser en een strobo werken. Kan mooi samen op een eenvoudig statief. De Revo 3 geeft heel veel verschillende effecten. Vergelijking met een 250 watt halogeen lamp is inderdaad moeilijk te maken. Hangt er vanaf wat voor effect de andere is. Wel kan ik zeggen dat de revo het best tot z'n recht komt in grote ruimtes. Als het plafond hoog genoeg is laten wij meestal 1 naar boven schijnen en 1 op de dansvloer. Als het statief hoog genoeg kan (+/- 3 meter) dan kun je een behoorlijke dansvloer voorzien van mooie effecten.
          Waar woon je? Je mag best eens komen kijken.

          Groet
          Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

          Comment

          • dr. dre
            • Nov 2005
            • 49

            #6
            Hallo snthoO,

            Bedankt voor je voorstel, maar Amsterdam ligt iets te verweg om even naar je toe te rijden Anyway, hij is al in bestelling, we zien wel wat er vanaf komt. Heb goede hoop.

            Thanks,
            Dre.

            Comment

            • tha_dj
              • Jan 2004
              • 375

              #7
              Hebben zelf 2 revo's liggen inmiddels vanwege de update van onze lichtsets ! ( Alles voor de disco wordt LED )
              Voordeel is, het weegt geen drol, is zowel stand alone, muziek gestuurd als via de DMX te bedienen, geen gezeik dat je warme lamp schade oploopt omdat je snel opruimt en het warm de bus in gooit.
              Maar de output is wel HEEL erg goed toereikend, komt met gemak over de gewone par 56 300 Watt heen.
              Straks met de LED parren, dus GEEN probleem.
              Maar of ze ook qua output over een MH met gasontlading heen gaan, denk het niet.
              Zijn echt vervangers voor alle moonflower en ander effecten met 250 Watt halogeen pitjes erin.
              your light !

              Comment

              Working...