cmx 24 programeren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discobar galaxy
    • May 2007
    • 4

    cmx 24 programeren

    hallo ik over een tijdje een cmx 24 gekregen maar ik kan hem niet programeren dankzij deze site graak al in record, maar wat dan? ik kan lichten laten branden en ik denk dat ze dan ik het werk geheugen zitten maar als ik record verlaat vind ik mijn programma niet . wie helpt mij?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Daarvoor dient nu een handleiding, zie!
    Men neme Google en men zoeke naar CMX 24
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • discobar galaxy
      • May 2007
      • 4

      #3
      dat heb ik gedaan maar ik kan men programmas niet opslaan van het werkgeheugen naar men gewoon geheugen

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Sorry hoor, maar in de handleiding staat alles stap voor stap duidelijk beschreven. En werkgeheugen of gewoon geheugen zijn termen die daar niet in voorkomen... misschien met de handleiding in de hand eens alles stap voor stap proberen?
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

          #5
          De controller kan stuk zijn, de mijne was ook stuk.

          je kon wel "live" schuiven, maar niet programmeren. Dus heb ik hem afgelopen week verkocht.

          Bij deze was de program-code 1568 (uit mijn hoofd).

          succes John
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

          Comment

          • discobar galaxy
            • May 2007
            • 4

            #6
            deze handlijding heb ik gedownload http://www.falco.be/manuals/DC-1224.PDF maar bij stap 8 van het opslaan van een lichtstand lukt het niet meer ik heb het al 100 maal geprobeert dus als iemand weet hoe hij er mee moet werken zeg het gewoon inplaats van naar de handleiding te verwijzen onze verkoper doet dat ook altijd.

            Comment

            • DJ_matthias
              • Jun 2005
              • 620

              #7
              Originally posted by discobar galaxy
              deze handlijding heb ik gedownload http://www.falco.be/manuals/DC-1224.PDF maar bij stap 8 van het opslaan van een lichtstand lukt het niet meer ik heb het al 100 maal geprobeert dus als iemand weet hoe hij er mee moet werken zeg het gewoon inplaats van naar de handleiding te verwijzen onze verkoper doet dat ook altijd.
              kan je niet gewoon de juiste handleiding downloaden ipv de foute?
              Je onderwerp is CMX 24 programmeren, de handleiding naar waar jij verwijst is van een Botex DC 1224!? ik ga tog ook geen Nokia configureren met de handleiding van een Sony-erricson?
              De toestellen kunnen wel op elkaar gelijken, maar de producent kan wel iets aan de software hebben veranderd!

              JBsystems heeft de laatste jaren moeite gestoken in het online plaatsen van alle handleidingen ==> http://www.beglec.com/manuals/4600.pdf
              probeer die eens!
              we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
              Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

              Comment

              • discobar galaxy
                • May 2007
                • 4

                #8
                de handleiding voor de cmx 24 die ik heb gevonden zijn in het engels dus als iemand een nederlandse handleiding weet laat een link na

                Comment

                • Ralph Hees
                  • Nov 2005
                  • 183

                  #9
                  Originally posted by discobar galaxy
                  de handleiding voor de cmx 24 die ik heb gevonden zijn in het engels dus als iemand een nederlandse handleiding weet laat een link na
                  Bij de link van DJ_matthias (http://www.beglec.com/manuals/4600.pdf) op pagina 26 begint het nederlandse gedeelte.

                  Comment

                  Working...