American Audio VLP 1500 - Brigde mode

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj luuk cobus
    • Mar 2007
    • 50

    American Audio VLP 1500 - Brigde mode

    Ik heb een American Audio VLP 1500 versterker deze levert normaal 2x 750 Watt rms aan 4 ohm, maar als ik deze versterker brug levert hij 1500 Watt op 8 ohm maar ik wil hem dus bruggen maar ik weet niet hoe dat moet. Mijn vraag is dus hoe moet ik deze versterker bruggen?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Gelieve hiervoor contact op te nemen met uw handleiding of uw eigen verstand te gebruiken en het knopje "MODE" op "Bridge" te zetten.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • dj luuk cobus
      • Mar 2007
      • 50

      #3
      Ik zal is kijken

      Bedankt

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        Voor de duidelijkheid: We gaan er hier eigenlijk van uit dat je eerst je handleiding leest.

        Mocht je daarna nog willen overleggen met mede gebruikers, ben je van harte welkom.

        Onderwerpnaam aangepast zodat deze de lading dekt.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        • dj luuk cobus
          • Mar 2007
          • 50

          #5
          Oke ik heb de beschrijving net gelezen en ik snap het al dus sluit dit topic maar, maar ik zal voortaan eerst de beschrijving lezen voordat ik een topic maak.

          Comment

          • dj luuk cobus
            • Mar 2007
            • 50

            #6
            Ik zat net effe te denken maar ik snap het niet helemaal. Als je hem in bridge mode zet krijg je 1500 watt rms a 8 ohm maar ik heb daar nu de dls 15 aan hangen maar kan ik er dan nog 2 subs van 400 watt bij zetten.

            Comment

            • Baszza91
              • Oct 2005
              • 476

              #7
              Hoeveel ohm zijn jouw subs van 400 watt?
              En wat zijn de gegevens van de DLS nogwat?
              Nauurlijk kan het, maar dan moet je het wel goed aansluiten. En om jouw te vertellen hoe dat moet, dan hebben wij die gegevens nodig van de speakers die jij op die versterker wil aansluiten.

              Greetzz
              PS: is dit je DLS??
              Last edited by Baszza91; 09-04-07, 09:12.
              I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

              Comment

              • dj luuk cobus
                • Mar 2007
                • 50

                #8
                ja die dls is het maar ik weet niet hoeveel ohm de dls-15 is maar de sub is in elk geval 8 ohm.

                Comment

                • vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

                  #9
                  Originally posted by dj luuk cobus
                  ja die dls is het maar ik weet niet hoeveel ohm de dls-15 is maar de sub is in elk geval 8 ohm.
                  8ohm zijn de DLS-15. Simpel te vinden met Google. Zo op de eerste pagina genoeg sites waar deze info is te lezen. Misschien had je ook gewoon op je speaker kunnen kijken voor deze informatie trouwens.

                  Comment

                  • dj luuk cobus
                    • Mar 2007
                    • 50

                    #10
                    Hallo

                    Ja ik had al een beetje zitten google maar ik kon zelf niet veel vinden maar het is fijn om te weten. Maar kan ik de subs en de en de dls 15 zo op bridge mode aansluiten of moet ik nog iets speciaals doen.

                    Bedankt

                    Comment

                    • Dr. Edie
                      • May 2003
                      • 671

                      #11
                      Zolang je in brugmode maar niet onder de 8 ohm uitkomt (tenzij je versterker het aankan)!
                      Mit freundliche grube,

                      Edie

                      Comment

                      • dj luuk cobus
                        • Mar 2007
                        • 50

                        #12
                        Dus als ik de 8 ohm subs aansluit en de 8 ohm dls 15 dan is het goed, maar kan ik de speakers zo doorlussen van speaker naar speaker, of moet dat in een speciale volgorde bijv. eerst subs en dan tops of andersom

                        Comment

                        • Radar
                          Moderator
                          • Jul 2002
                          • 890

                          #13
                          Oke ik heb de beschrijving net gelezen en ik snap het al dus sluit dit topic maar, maar ik zal voortaan eerst de beschrijving lezen voordat ik een topic maak.
                          Bij deze dan, excuses voor het late reageren.
                          Ik doe niet aan bijgeloof.
                          Dat brengt ongeluk.

                          Comment

                          Working...