wie weet wie er op de eo-jongerendag het geluid verzorgt?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kevinveerbeek

    wie weet wie er op de eo-jongerendag het geluid verzorgt?

    hoi alemaal
    ik ga dit jaar naar de-jongerendag maar is er iemand wie weet welk bedrijf
    en heeft iemand een iede wat ze daar van spul gebruiken?
    gr.kevin
  • Gitarist 62
    • May 2006
    • 278

    #2
    Originally posted by kevinveerbeek
    hoi alemaal
    ik ga dit jaar naar de-jongerendag maar is er iemand wie weet welk bedrijf
    en heeft iemand een iede wat ze daar van spul gebruiken?
    gr.kevin
    Rider doet t al jaren

    en kevin: tik even eo jongerendag in bij de zoekfunctie
    ~Clearsound~

    Comment

    • 4uss
      • Aug 2005
      • 578

      #3
      *uch* RIDER SOUND LIGHTING BACKLINE VIDEO STAGING DECORATION PRODUCTION (www. rider .nl) *uch*

      Maar ik moet toegeven, een webzoekmachine geeft weinig resultaat.

      Comment

      • peterkuli
        • Nov 2002
        • 113

        #4
        Zit Stevon ook niet bij de productie in?

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          #5
          ik weet dat de vrienden van Hof uit Haren het enige malen mochten verzorgen, met oa de MeyerSound M3D line's. Ook met de installatie van Celine Dion in de arena hebben die gents met oa de SB1's ( de satelietschotel-longthrow's ) op de jongerendag mogen stoeien. Verder weet ik dat er bijna altijd een opname / registratie wagen uit apeldoorn staat, die dan vaak op de multi van Hof ingeprikt staat.

          wie t dit jaar gaat doen is me ff onbekend, maar ik geef die groningers om heel veel redenen weer alle kans....
          Last edited by Gast1401081; 20-03-07, 01:38.

          Comment

          • Sammy8306
            • Jan 2007
            • 12

            #6
            Stevon doet coordinerend werk voor het Flevo festival, niet de EO Jongerendag voor zover ik weet.

            Jongerendag is inderdaad Rider, met hun L'Acoustics line-arrays (2 hangs per kant, Kudos was het afgelopen jaar). Op FOH en stage (mics e.d.) zijn ook wat spullen van Euroconcerts aanwezig, aangezien Johan van Loo van dit bedrijf al sinds jaar en dag mixer is van de jongerendag.

            Comment

            • Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

              #7
              die kan je ook beter niet nemen geloof ik. BB-king kon het iig niet horen.

              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

              Comment

              • jakkes72
                • Dec 2003
                • 1015

                #8
                Originally posted by Sammy8306
                Op FOH en stage (mics e.d.) zijn ook wat spullen van Euroconcerts aanwezig, aangezien Johan van Loo van dit bedrijf al sinds jaar en dag mixer is van de jongerendag.
                En die werkt ook weer voor de EO in loondienstverband.

                Spullen die Johan meeneemt bestaan uit een PM3500/32, Effectrack bestaande uit: KT DN360, Lexicon PCM, Yamaha DDL delay, Yamaha SPX990 (of 900), Alesis Midiverb 3, Drawmer DL241, Drawmer 4 ch gate, Tascam CD-A500. Verder een Compressor voor de eindmix (buizenbakje)
                Multi's naar het effecten rack zijn allemaal Whirlwind W2 (door mij gesoldeerd )

                Voorgaande jaren deed Alpha uit Apeldoorn inderdaad de live registratie op Tascam DA-88's (afgelopen jaar niet uit mijn hoofd, toen deed de NOB het weer)

                Comment

                • salsa
                  • Jan 2007
                  • 1315

                  #9
                  Originally posted by jakkes72
                  rack zijn allemaal Whirlwind W2 (door mij gesoldeerd )

                  Voorgaande jaren deed Alpha uit Apeldoorn inderdaad de live registratie op Tascam DA-88's (afgelopen jaar niet uit mijn hoofd, toen deed de NOB het weer)
                  Ik kan me nog herinneren dat Alpha Audio & Light in z'n geheel de EO Jongerendag voor z'n rekening nam... Maar da's al weer ruim tien jaar geleden dat ik dit weet, woon al lang niet meer in NL. Ze gebruikte veel EAW dat weet ik me nog wel te herinneren...
                  [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

                  Comment

                  • jakkes72
                    • Dec 2003
                    • 1015

                    #10
                    Originally posted by salsa
                    Ik kan me nog herinneren dat Alpha Audio & Light in z'n geheel de EO Jongerendag voor z'n rekening nam... Maar da's al weer ruim tien jaar geleden dat ik dit weet, woon al lang niet meer in NL. Ze gebruikte veel EAW dat weet ik me nog wel te herinneren...
                    Na mijn beste weten heeft Alpha nooit de gehele productie gedaan voor de jongerendag. EAW is inderdaad gedurende jaren het "huismerk" van Alpha geweest. Veel mee gewerkt in de periode dat ik nog veel als freelancer voor Alpha deed ( periode van 1996 ~ 2000 ).
                    In die periode hadden ze 1 1/2 KF850 (Getapijt en in case), 3 sets KF650, JF260's, SM122, SM200, SM500.
                    Momenteel hebben ze alleen nog maar de monitors.....

                    Helaas lijkt het dat Alpha de pijlen een beetje verzet heeft naar de corporate klussen, en wat minder op concerten ed.

                    Comment

                    • hugovanmeijeren
                      • Oct 2004
                      • 1436

                      #11
                      Originally posted by MacGyverSounds
                      ik weet dat de vrienden van Hof uit Haren het enige malen mochten verzorgen, met oa de MeyerSound M3D line's. Ook met de installatie van Celine Dion in de arena hebben die gents met oa de SB1's ( de satelietschotel-longthrow's ) op de jongerendag mogen stoeien. Verder weet ik dat er bijna altijd een opname / registratie wagen uit apeldoorn staat, die dan vaak op de multi van Hof ingeprikt staat.

                      wie t dit jaar gaat doen is me ff onbekend, maar ik geef die groningers om heel veel redenen weer alle kans....
                      Klopt, heb laatst van Jochem Pastoor (Hof) iets opgevangen over dat zij het geluid zouden doen op de EO jongerendag.

                      Groeten Hugo
                      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

                      "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

                      Comment

                      • Sikkie
                        • Sep 2004
                        • 126

                        #12
                        Denk dat jochem de Nederland zingt dag van de EO bedoelde...Maar dat kan jochem zelf ook vertellen, Jooooooooooooooooooooooochem!!!!

                        Comment

                        • Jochem Pastoor
                          • Apr 2004
                          • 47

                          #13
                          Tommie!!

                          Even weer wat geruchten uit de wereld helpen... Met enige regelmaat doe ik freelance projecten voor HOF, een dienstverband heb ik er echter niet. Zover ik weet doet HOF in april wel een klus voor de EO, maar wat er precies gaat gebeuren kan een insider (lees: vaste medewerker van HOF) denk ik beter vertellen.

                          Ontopic: ik heb geen flauw benul wie er dit jaar tekent voor de faciliteiten op de EO jongerendag.

                          Comment

                          • jakkes72
                            • Dec 2003
                            • 1015

                            #14
                            Originally posted by Jochem Pastoor
                            Tommie!!

                            (lees: vaste medewerker van HOF) denk ik beter vertellen.

                            Ontopic: ik heb geen flauw benul wie er dit jaar tekent voor de faciliteiten op de EO jongerendag.

                            AUKEEEEEEE????

                            Comment

                            • Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

                              #15
                              Originally posted by jakkes72
                              AUKEEEEEEE????
                              meneer meyer, bedoel je...lol

                              Comment

                              Working...