Vraagje(s) over Licon 1

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme18
    • Aug 2005
    • 53

    Vraagje(s) over Licon 1

    Beste Collegas,

    ik werk tegenwoordig met de lichttafel Licon 1 van JB Lightning. Deze had mijn baas staan en niemand wist hoe dit ding werkte. Ik mezelf der in verdiept (met handleiding) en ja hoor, ik kan ermee "werken".

    Ik kan ermee programeren, kan cues, chases etc programmeren maar ik krijg er naar mijn idee niet het optimale uit. Ik gebruik hem tot nu toe enekl nog in samenwerking met 8 Robe 250Xt spotjes, dus gebruik enkel nog het combi gedeelte. Nu heb ik een paar vraagjes.

    Als ik diverse chases geprogrameerd hebt, hoe komt het dan dat de snelheid van deze chases verschillen als ik ze laat lopen?

    En ik kan ook niet de snelheid wijzigingen van de chases..... Dit zou uiteraar moeten met het "speed" gedeelte, maar ik krijg hiermee geen beweging of snelheid verandert. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan wijzigingen??
  • djfrenko
    • Oct 2003
    • 61

    #2
    Hallo,

    Als het goed is moet je de select knop die bij het speed gedeelte zit ingedrukt houden, en dan de chase indrukken welke je de snelheid van aan wil passen. daarna kun je de snelheid met de draainknop veranderen of met de learn functie een snelheid aangeven.

    Groeten Frank
    Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

    Comment

    • Xtreme18
      • Aug 2005
      • 53

      #3
      THANX! Ik ga het morgen als ik op de zaak ben gelijk even proberen.
      Dan heb ik nog een vraagje....want nu gaat ie als ie een chase loopt echt van step 1 naar step 2 etc.. hoe kan ik ervoor zorgen dattie langer doet om de beweging te maken van step 1 naar 2 naar 3 etc...

      De tijd van de beweging uitrekken zeg maar...

      Deze dingen blijven vaag voor mij haha.

      Hoor graag!

      Groeten

      Comment

      Working...