Adressen versterker reperateurs

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Annwn
    • Apr 2006
    • 91

    Adressen versterker reperateurs

    Beste forummers,

    Ik ben op zoek naar een adres om mijn Ecler PAM 1400 te laten repareren.
    Wie heeft weet er adressen in de buurt van Harderwijk en heeft ook goede ervaring met deze adressen?

    Alvast bedankt!
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

    #2
    Zijn er geen elektronica winkels in je buurt? Die mensen verkopen in principe alleen maar spullen, maar als je eens lief kijkt en zeker als je er regelmatig komt, willen ze je gerust helpen bij zo een probleem.
    Misschien dat zei die versterker niet maken, maar dan ben ik er zeker van dan ze je wel een adres willen geven, die dat wel kunnen...

    Verder heb je ook elektronica forums die barsten van de informatie over versterkers. Als je daar wat rondneust en vragen durft te stellen, kom je ook al een heel eind.

    mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

    Comment

    • Annwn
      • Apr 2006
      • 91

      #3
      ja ik heb hier al een beetje geinformeerd maar ben zelf niet zo technisch en is me aan te raden gewoon naar een reperatuer te gaan.. ik kan alleen zo geen adressen vinden en harderwijk is erg klein.
      Overigens ben ik best bereid een stuk te reizen als ik weet dat ik naar een goede reperateur ga.

      Comment

      • w00Dy
        • May 2006
        • 257

        #4
        Apparatenreparatie, Dé Apparatensite

        Maken alles, zonder offerte!
        Alles begint bij Neutrik

        Gitaren verdienen beter dan een SM 57

        Comment

        • Ralph Hees
          • Nov 2005
          • 183

          #5
          Originally posted by w00Dy
          Apparatenreparatie, Dé Apparatensite

          Maken alles, zonder offerte!
          Lezen heeft ook wel wat...

          "Per 1 maart 2007 stopt Apparatenreparatie, Dé Apparatensite met haar werkzaamheden. Alle lopende zaken blijven ongewijzigd en worden als gewoonlijk afgehandeld. Wij nemen per direct geen nieuwe reparaties meer aan. De garantietermijn blijft geldig na onze sluitingsdatum.
          Onze voorwaarden blijven van kracht."

          Ze nemen dus geen nieuwe reparaties meer aan.

          Comment

          • jakkes72
            • Dec 2003
            • 1015

            #6
            Originally posted by Annwn
            Beste forummers,

            Ik ben op zoek naar een adres om mijn Ecler PAM 1400 te laten repareren.
            Wie heeft weet er adressen in de buurt van Harderwijk en heeft ook goede ervaring met deze adressen?

            Alvast bedankt!
            Patch Audio in Elburg.
            patch audio elburg - Google zoeken=

            Comment

            • Koen van der K
              • Aug 2005
              • 1146

              #7
              Tja, zo ken ik er nog wel 1 "in de buurt" > Pro Audio Assistance ;-)

              Groeten !
              Meer is minder, minder is meer

              Comment

              • w00Dy
                • May 2006
                • 257

                #8
                Originally posted by Ralph Hees
                Lezen heeft ook wel wat...

                "Per 1 maart 2007 stopt Apparatenreparatie, Dé Apparatensite met haar werkzaamheden. Alle lopende zaken blijven ongewijzigd en worden als gewoonlijk afgehandeld. Wij nemen per direct geen nieuwe reparaties meer aan. De garantietermijn blijft geldig na onze sluitingsdatum.
                Onze voorwaarden blijven van kracht."

                Ze nemen dus geen nieuwe reparaties meer aan.
                Ik ben geen abbonee op hun site m.a.w. ik lees hun site niet dagelijks, ik heb er goede ervaringen en die probeerde ik over te brengen.

                Don't shoot the messenger

                /hap
                Alles begint bij Neutrik

                Gitaren verdienen beter dan een SM 57

                Comment

                • Ralph Hees
                  • Nov 2005
                  • 183

                  #9
                  Originally posted by w00Dy
                  Ik ben geen abbonee op hun site m.a.w. ik lees hun site niet dagelijks, ik heb er goede ervaringen en die probeerde ik over te brengen.

                  Don't shoot the messenger

                  /hap
                  Ik ook niet, kende de site niet eens. Ik maak gewoon alles zelf en waar nodig vraag ik mijn vader (is electriciën), maar dat geluk heeft niet iedereen.

                  Maakt ook niet uit, wilde het gewoon even medendelen. Viel me gewoon meteen op toen ik op de site kwam.

                  Comment

                  Working...