omnitronic bx 18h 18"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bass9
    • Dec 2006
    • 3

    omnitronic bx 18h 18"

    ben een tijd geled begonnen met draaie en wil nu een goeie basskist gaan hallen ik zat te denken aan de omnitronicbx 18h

    maar heeft er iemand ervaring met die basskasten want wil wel in een keer goeie basskasten hebben of heeft iemand een ander altanatief wat een goeie doffe bass geeft en wat ongeveer ronr de 200 300 euro zou kosten
  • bass9
    • Dec 2006
    • 3

    #2
    basskasten

    ben een tijd geled begonnen met draaie en wil nu een goeie basskist gaan hallen ik zat te denken aan de omnitronicbx 18h

    maar heeft er iemand ervaring met die basskasten want wil wel in een keer goeie basskasten hebben of heeft iemand een ander altanatief wat een goeie doffe bass geeft en wat ongeveer ronr de 200 300 euro zou kosten

    Comment

    • Hansound
      • Apr 2006
      • 832

      #3
      kunt u dat nog een keer herhalen ?

      Comment

      • Lennartsound
        • Dec 2006
        • 269

        #4
        Dat merk is een rommel merkje net als Behringer en DAP. Ik had laatst een feestje waar ik weer eens DJ was. (goeie ouwe tijd) Daar stond ook zo'n setje. Topkastjes met Subjes, en ik moet zeggen dat het lang niet verkeerd klonk. IIG wel erg hard. Voor discootje in de schuur dus nog best prima. Maar wel de onderkant van de markt. Ik zou iets meer geld uitgeven voor iets beters, maar als het cheapy cheapy moet is het best te pruimen
        Last edited by Lennartsound; 19-12-06, 18:01.

        Comment

        • luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

          #5
          kijk ook eens naar 4-accoustics. Hoor er veel goeds over en is niet duur. Persoonlijk geen ervaring mee.

          Comment

          • sis
            • Jul 2003
            • 3305

            #6
            Originally posted by bass9
            ben een tijd geled begonnen met draaie en wil nu een goeie basskist gaan hallen ik zat te denken aan de omnitronicbx 18h

            maar heeft er iemand ervaring met die basskasten want wil wel in een keer goeie basskasten hebben of heeft iemand een ander altanatief wat een goeie doffe bass geeft en wat ongeveer ronr de 200 300 euro zou kosten
            Nou ehhhh, je wil een goede doffe bas voor 2 à 300 euro
            Neen , dit gaat echt niet lukken, temeer omdat de echte goede subbas-luidsprekers ( componenten dus ) al meer kosten dan de combinatie : kast-luidspreker
            Gewoon effe doorsparen voor een fatsoenlijke kast !
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

            Comment

            • Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

              #7
              Beste Bas, welkom op het forum.
              Wij hebben hier een zoekfunctie, ergens rechts boven "zoek".
              Als zoekterm omnitonic invullen, veel lees plezier.
              Tevens is het gebruik van interpunctie op dit forum niet verboden!

              TIP: centjes lekker op zak houden en doorsparen voor wat beters.
              Last edited by Radar; 19-12-06, 21:16.
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

              Comment

              Working...