Welk mengpaneel is geschikt

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ eac
    • Jan 2006
    • 58

    Welk mengpaneel is geschikt

    Ik zoek een mengpaneel/mixer voor een lage prijs met een goede kwaliteit.
    Hij moet 4 kanaals hebben en een equaliser
    minimaal 1 microfoon aansluiting
    crossfader hoeft niet persee
    Groetnn uit het schoone drenthe land
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

    #2
    lage prijs én kwaliteit ...

    wat versta je ongeveer onder lage prijs, 50 euro, 100 euro, 500 euro ?
    Vitality Show

    Comment

    • Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

      #3
      Mss de Master MI262 deze kost 330,00

      Is een leuke tafel om mee te beginnen plus je hebt een MERK op je tafel staan !

      Heb hem zelf ook en ben er best tevreden over.

      Maar misschien is de prijs te hoog voor je want ik weet niet wat je budget is.

      Je hebt nog wel goedkopere ( JB systems - Behringer - DAP enz enz ) maar dan heb je heel andere kwaliteit vindt ik maar wel iets minder geld.

      Comment

      • DJ eac
        • Jan 2006
        • 58

        #4
        mijn budget ligt rond de 100 a 200 euro
        Groetnn uit het schoone drenthe land

        Comment

        • Baszza91
          • Oct 2005
          • 476

          #5
          Misschien de Berhinger Djx-700,
          4 kanalen + 1 mic
          cross fader
          effecten
          3 bands eqaulizer per kanaal
          1 masterfader
          kill switches
          bpm teller
          Ik zelf heb deze mixer ook voor thuisgebruik. Ik heb er in het anderhalf jaar dat ik hem nu heb er geen problemen mee gehad. Werkt makkelijk. Wat iedereen zegt krakende faders> daar heb ik (nog) geen last van. .

          Greetzz en cheerss
          Ps: met een beetje zoeken past deze mixer ruim in je budget (toen ik heb kocht was ie 200).
          Ps2: goede kwaliteit> dit is voor lkkr thuis mixen wel goed. Maar voor drive-in, dan weet ik niet hoe lang hij het volhoud
          Last edited by Baszza91; 04-04-06, 18:15.
          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

          Comment

          • DJ_OzZ
            • Apr 2006
            • 14

            #6
            Je kunt natuurlijk ook gewoon een Behrigner UB1221FX pro nemen, deze heeft 4 stereo, 6 mic's en een EQ, niet egt geschikt voor het mix werk, maar als begin kan het best, ook de ingebouwde FX is niet slecht voor die prijs, 237,- als advies prijs, dus in de winkel zal dit nog wat lager zijn

            Gegroet, Oscar

            Comment

            • DJ_matthias
              • Jun 2005
              • 620

              #7
              JBsystems MX4...
              4 kanalen waaronder 1 microfoon,
              1headphone uitgang,
              2X master, 1X REC
              perfect tafeltje om te beginnen, en kost tussen 100 en 200 euro als ik het goed voorheb... goede kwaliteit voor een strak prijsje.
              kleine hint: als je iets koopt, en je kan kiezen tussen iets met beatcounter en zonder, koop je best diegene zonder. die dingen kloppen nooit en je betaalt er meer voor!
              greetzzzzz
              we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
              Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

              Comment

              • Baszza91
                • Oct 2005
                • 476

                #8
                Zoals Dj_Matthias al geeft een mixer van JB. Misschien is de Beat 6 wel iets. Voordeel van de Beat 6 is dat ie 19'' is. De Mx 4 is dat niet. Ik heb er wel spijt van dat ik nu geen 19'' mixer heb. Want deze past in geen enkele (fabrieks) case met een dubbele cd-speler . Zoals ik al in mijn vorige post al aangaf is de Djx-700 meer voor thuis.

                Greetzz en cheerss
                I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                Comment

                • spoortje
                  • Jul 2007
                  • 6

                  #9
                  mengpaneel

                  behringer en soundcraft hebben mooie en goede paneeltejes
                  werk zelf met een behringer heb geel klagen lekker warm geluid
                  een keer de soundcraft folio racpac gehad nooit meer voor geen meter laag er in her er its tussen moeten zetten om het laag omhoog te krijgen
                  heb een tijd met allen & heath gedraaid daarna een d&r en nu de behringen mijn d&r was te groot hij was 16-4-2 gewoon lomp en groot
                  met een Bell versterker pcx 9028 en jbl laag en renkez heinz hoog

                  Last edited by Radar; 03-07-07, 12:31. Reason: Geen reclame URL!
                  Mspoor

                  Comment

                  • EvertS
                    • Jul 2007
                    • 9

                    #10
                    [FONT=tahoma,arial,helvetica][FONT=Tahoma,Arial][FONT=verdana,tahoma,arial,helvetica]Kijk ook eens naar de Soundcraft EPm serie. Ik heb er een van ingebruik en ik vind ze erg degelijk. De kleinste versie met 6 mono en 2 stereokanalen kost ongeveer 230 euro, dus dat komt in de buurt van je budget[/FONT][/FONT][/FONT]

                    Comment

                    • vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

                      #11
                      Originally posted by DJ_OzZ
                      Je kunt natuurlijk ook gewoon een Behrigner UB1221FX pro nemen, deze heeft 4 stereo, 6 mic's en een EQ, niet egt geschikt voor het mix werk, maar als begin kan het best, ook de ingebouwde FX is niet slecht voor die prijs, 237,- als advies prijs, dus in de winkel zal dit nog wat lager zijn

                      Gegroet, Oscar
                      Iets van het juiste gereedschap op de juiste plaats denk ik dan maar weer. Draai jij ook een schoef los met bijtels?

                      Met jou advies moet die jongen 2x geld uitgeven als DJ omdat hij is begonnen met een tafel die niet handig en voor DJ werk niet bedacht is.

                      Comment

                      Working...