Dmx 4 bar

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jimi
    • Sep 2005
    • 39

    Dmx 4 bar

    een tijdje geleden heb ik moeten draaien in een cafe, daar aangekomen alles aan gesloten maar wat wij niet wisten was dat er geen goede stroom voorziening was, wij zetten alles aan vliegt het stroom er af, wij de helft van het apparatuur aan sluiten op een andere groep maar we hadden wat licht geleend van kennisen van mij, deze had ook een dmx 4 bar mee genomen. Toen we het stroom er weer opdeden bleek dat de dmx bar nog maar 1 spot signaal gaf mijn kennis zei dat hij het barretje even moest controleren en dat hij het dan wel weer deed, maar nu is mijn vraag of iemand anders ook nog een manier weet om de dmx bar direct weer aan de praat te krijgen

    alvast bedankt
    groetjes jimi
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

    #2
    Resetten een optie?

    Comment

    • jimi
      • Sep 2005
      • 39

      #3
      heb ik geprobeerd werkte niet.

      groetjes

      Comment

      • Mark-LED
        • May 2004
        • 822

        #4
        Liggen de zekeringen er niet uit?

        Comment

        • jimi
          • Sep 2005
          • 39

          #5
          nee die had ik toen al gecontroleerd, maar hij doet het nu wel weel zegt die kennis maar ik vraag me af of er ook wat aan te doen is op de plek zelf.

          Comment

          • Radar
            Moderator
            • Jul 2002
            • 890

            #6
            Probeer het eens met wat redelijk gebruik van interpinctie.
            Hoofdletter aan her begin van een zin, af en toe een komma, en hele zinnen proberen af te sluiten met een punt.
            Als er al zo weinig aandacht wordt besteed aan het posten van een vraag
            dan zet ik mijn vraagtekens bij het lezen van een handleiding.
            Ik doe niet aan bijgeloof.
            Dat brengt ongeluk.

            Comment

            • SpaceyDeeJ
              • Sep 2001
              • 876

              #7
              Originally posted by jimi
              heb ik geprobeerd werkte niet.

              groetjes
              je schrijft dat je een reset hebt uitgevoerd, maar kun je door middel van interpunktie, ook uitleggen HOE je deze hebt uitgevoerd ?
              cheers,

              DeeJ

              zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

              Comment

              • moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

                #8
                Er zijn diverse aanbieders van deze dimmerbarren, met name de oudere Botex/showtec versies zijn erg gevoelig daar wat het spanningsverschillen betreft.

                Welke versie betreft het hier?
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                Comment

                • jimi
                  • Sep 2005
                  • 39

                  #9
                  het probleem is dus dat ik niet persoonlijk hem heb gereset, en dat ik dus niet weet wat voor dmx bar het was maar er staat me zo iets bij dat ie van showtec was.maar misschien was er een algemeen probleem wat door spanningsverschil word veroorzaakt. toch bedankt.

                  Comment

                  • voederbietel
                    • Feb 2005
                    • 197

                    #10
                    Originally posted by jimi
                    een tijdje geleden heb ik moeten draaien in een cafe, daar aangekomen alles aan gesloten maar wat wij niet wisten was dat er geen goede stroom voorziening was
                    ik kan je noet helpen met je probleem maar mij lijkt het logies als je van tevoren weet wat voor stroom ze hebben anders weet je ook niet wat je mee kan nemen! (als je dat de volgende keer wel vraagt vraag dan ook gelijk of ze er tijdens het feest geen vaatwasser of iets dergelijks op zetten
                    Met vriendelijke groet,

                    Frans Jansen

                    Comment

                    • voederbietel
                      • Feb 2005
                      • 197

                      #11
                      even een vraagje, ik heb de manual erbij maar ik heb op de pa-markt een aankoop gedaan en naar een hele boel uurtjes erin te hebben gestoken wil ik hem eens reseten maare dat staat niet in het manual.

                      maar in jullie bovenkamers zal het vast wel ergens staan

                      iemand (ik heb al allerlei toetsen combinaties geprobeert aangezien er op de down knop reset staat.
                      Met vriendelijke groet,

                      Frans Jansen

                      Comment

                      • ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

                        #12
                        komtie: Functie toets, de meest linker op het display, ingedrukt houden en tevens de up en de down toets ingedrukt houden.
                        Display geeft nu even --- aan en daarna weer bijvoorbeeld het dmx adres of dimmerpercentage, beetje afhankelijk van de serie.

                        Comment

                        Working...