alesis deq830

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b.lavrijsen
    • Apr 2003
    • 4

    alesis deq830

    Heeft er iemand ervaring met dit product, en A\B vergelijken gedaan met andere eq's?

    Groetjes Berry
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

    #2
    Zijn er ondertussen al mensen met ervaring met de Alesis DEQ-830 ?

    Ik ben nog op zoek naar een aantal kantjes EQ en dit lijkt me een redelijk compacte en voordelige oplossing ? Maar ja, alleen als het een beetje fatsoenlijk werkt en klinkt natuurlijk.

    Comment

    • Dirk
      • Aug 2003
      • 21

      #3
      ik heb deze in gebruik van een collega op mijn monitor uitgangen en de master.
      zeer gemakkelijk toestel en maar 1HE hoog
      ik heb deze besteld in augustus maar momenteel zijn ze nog altijd niet leverbaar.
      ik hoop dat dit snel zal veranderen.

      Dirk

      Comment

      • rabies
        • Mar 2006
        • 42

        #4
        ik heb de mijne al ruim anderhalf jaar in gebruik...
        en ik vind t n prima apparaatje, ik gebruik m om 2x fullrange (met de onderste 80/85hz eruit gefilterd) en om 2x fullrange 20 hz tot 20 khz bewerkt uit te sturen. n lekker makkelijk en duidelijk kastje.
        momenteel gebruik ik m meer als rta na mn stage accompany 2310 graf eq, dit om lekker simpel te kunnen "zien" wat ik doe en waar de pieken en dalen zitten.
        voor 500e nieuw gekocht bij *****-***** in utrecht.
        zn geld zeer zeker wel waard !
        Last edited by rabies; 26-03-08, 00:06.

        Comment

        • Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

          #5
          Kick...

          Naar aanleiding van een ander topic waar deze voorbij kwam wilde ik weten of er al meer gebruikerservaringen zijn!

          mijn toepassing zal (voorlopig) in het analoge zijn. (monitors/mix)

          bij voorbaat...
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

          Comment

          • Beldog
            • May 2004
            • 140

            #6
            Perfect te gebruiken voor monitors. Heb er ook zo eentje wanneer ik erg compact een klusje moet doen. Is voor het geld dat het gekost heeft helemaal ok, hou je levels wel uit het rood. Dit is erg hoorbaar.

            Comment

            Working...