ALTO MACRO 1400 AMP

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Urbain
    • May 2004
    • 4

    ALTO MACRO 1400 AMP

    Soms valt de electriciteit uit als ik deze versterker aanzet.
    Als ik hem dan laat aanstaan en de zekering beneden in huis terug opduw doet hij het prima.Een andere versterker S900 van Dynacord die ik gebruik heeft dit probleem niet.
    Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

    #2
    Dit probleem is al diverse keren aan de orde geweest met diverse versterkers.
    Gebruik de zoek functie maar eens met "inschakelvertraging".
    Succes.

    gr. Herman
    ________________________
    Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Ik dacht dat Alto zo'n kwaliteit was? Dan kun je het toch niet maken geen inschakelvertraging in te bouwen?
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • Davy Gabriels
        • Aug 2002
        • 819

        #4
        Dit is wel het budget model van Alto.
        De budget reeks van QSC (RMX) heeft toch ook geen inschakelvertraging, dus is QSC slecte kwaliteit?

        Comment

        • Pulse
          • Oct 2001
          • 666

          #5
          voor zover ik weet heeft mijn rmx2450 wel een inschakelvertraging hoor.


          De oplossing voor u probleem is dus ofwel een inschakelvertraging inbouwen als die er nog niet inzit, ofwel de versterker op een zwaarder afgezekerde groep of op een zekering met C of D karakteristiek gebruiken.
          MVG,
          Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

          Comment

          • nightline
            • Oct 2002
            • 1001

            #6
            Alto Macro en QSC RMX hebben inderdaad geen inschakelvertraging. Beide versterkers zijn vrijwel gelijkwaardig, en komen beide uit de zelfde fabriek, net als de Behringer Europower e.v.a.
            De gebruikte componenten verschillen wel het e.e.a.
            Ik heb zo´n 20 Macro versterkers ingebruik zowel 830, 1400 als 2400, maar als ik 1 zo´n versterker aanzet blijft bij mij de stop gewoon zitten. Waarschijnijk heb je een lekke elco in je versterker zitten, in de eerste series zijn slechte elco´s gebruikt is gebleken. Deze worden kostenloos vervangen door de importeur.

            Groeten

            Jack
            Powered by AudioMadness....

            Comment

            • Martijn B.
              • Jun 2004
              • 1

              #7
              ik heb hetzelfde gehad met mijn Dap Mission. (zijn dezelfde bakken) iedere keer weer klapte de automaat eruit. dat komt door de hoge inschakelpiek. op een of andere manier verdwijnt dat na verloop van tijd.
              Ach, waarom ook niet

              Comment

              • dokter dB
                • Nov 2003
                • 1535

                #8
                knoppen en waarden :)

                Comment

                Working...