Boost versterkers. meningen en feiten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

    Boost versterkers. meningen en feiten

    Boost PX-400 2x400 watt 4ohm, € 199.00
    Boost PX-600 2x600 watt 4ohm, € 210.00
    Boost PX-1100 2x1000 watt 4ohm, € 249.00
    Boost PX-1600 2x1600 watt 4ohm, € 319.00
    Boost PX-2400 2x2200 watt 4ohm, € 369.00

    lijkt me sterk dat je voor 370 euro 2X2200 watt hebt en dat dat dan ook nog klinkt..kent iemand dit of is dit weer pure nep.. denk ook eerder dat een px2400 2X1200@4 ohm is maja...

    Edit door modje: reclame? iig de mnier van doorlinken naar een commerciele webshop niet volgens de regels, als je een linkje hebt naar een fabrikant of een productspecificatie ben je van harte uitgenodigd om die te plaatsen.
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

    #2
    Ook weinig koeling zo te zien, is dit geen OEM van een merk?

    Het lijkt me wel een vaag bedrijf, EV materiaal afbeelden en laat er nu geen speakers van EV te bestellen zijn

    Comment

    • djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

      #3
      Die vermogens die je noemt zijn maximaal maar dan nog....
      grtz, Niels

      Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

      Comment

      • MSSS
        • Jul 2003
        • 365

        #4
        Lijkt erg veel op de DAP palladium.Waarschijnlijk weer zo'n zelfde OEM product in een ander jasje. Lijkt me niet dat ze de opgegeven vermogens kunnen leveren.Misschien als ik een keer geld over heb is even eentje bestellen
        oleole ik heb EV :)

        Comment

        • ronny
          • Dec 2002
          • 2139

          #5
          alle das mooi, beginnen ze zelfs al de t-amp te klonen tegen een nog lagere prijs met nog meer vermogen

          mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

          Comment

          • Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

            #6
            De buite zijde ziet er inderdaad uit als een Mackie M serie...zal van binnen wel anders zijn...Zoals ik het kan zien, is het alleen een webshop..dus dan is iniedergeval een dealerschap op EV en Dynacord van de baan...Zover ik weet geven die alleen aan bedrijven met een showroom een dealerschap...En terecht, als je het mij vraagd..
            Olaf Duffhuës

            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

            Comment

            • mbottens
              • Feb 2004
              • 743

              #7


              Hadden jullie deze al gezien? hier staat het inwendige van de versterker gegeven, mij lijkt de voeding een beetje te klein maar toch viel het me niet zo heel erg tegen om eerlijk te zijn.

              Waar zijn bovenstaande prijzen trouwens gevonden en weet iemand de nederlandse importeur of een winkelier die dit verkoopt.

              En het vermogen zal 2 x 1200 watt continue moeten zijn en 2 x 2400 watt maximaal. Naar mijn idee worden er al tijden geen versterkers meer gemaakt met een piekvermogen 2 x zo groot als het RMS vermogen, dit door het rendement en de kwaliteit van de versterkers om constant dus RMS bijna net zo veel te leveren als op piek. Ik vind dit een beetje vreemd, of het is mega ouderwets maar dan heb je qua componenten weer te veel nodig en klopt de prijs al helemaal niet.

              Reacties?
              Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

              Comment

              • mbottens
                • Feb 2004
                • 743

                #8
                Even iets anders ze hebben ook lasers (ja verkeerde forum) maar omdat jullie de prijzen wisten vraag ik me af of jullie hier misschien ook prijzen van weten.

                Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

                Comment

                • ronny
                  • Dec 2002
                  • 2139

                  #9
                  citaat:En het vermogen zal 2 x 1200 watt continue moeten zijn en 2 x 2400 watt maximaal. Naar mijn idee worden er al tijden geen versterkers meer gemaakt met een piekvermogen 2 x zo groot als het RMS vermogen, dit door het rendement en de kwaliteit van de versterkers om constant dus RMS bijna net zo veel te leveren als op piek. Ik vind dit een beetje vreemd, of het is mega ouderwets maar dan heb je qua componenten weer te veel nodig en klopt de prijs al helemaal niet.
                  wat je daar zegt over rendement lijkt me wel te kloppen. Tja die dingen zijn dan misschien goedkoop en leveren veel vermogen, maar ze trekken ook wel de nodige stroom uit het net.

                  mvg
                  ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

                  Comment

                  • JVS
                    • Mar 2004
                    • 317

                    #10


                    Ennuh, als je toch geld weg gaat gooien, dan wil ik je ook best even mijn rekeningnummer geven hoor :-)

                    Comment

                    • Jag
                      • Nov 2002
                      • 319

                      #11
                      citaat:Geplaatst door mbottens

                      En het vermogen zal 2 x 1200 watt continue moeten zijn en 2 x 2400 watt maximaal. Naar mijn idee worden er al tijden geen versterkers meer gemaakt met een piekvermogen 2 x zo groot als het RMS vermogen, dit door het rendement en de kwaliteit van de versterkers om constant dus RMS bijna net zo veel te leveren als op piek. Ik vind dit een beetje vreemd, of het is mega ouderwets maar dan heb je qua componenten weer te veel nodig en klopt de prijs al helemaal niet.

                      Reacties?
                      Het verschil tussen de 1200 Watt en 2400 Watt komt gewoon omdat ze respectievelijk de RMS waarde van de spanning en de piek waarde gebruikt hebben. Bij een normale sinus (dus niet een muziek signaal) is de RMS waarde een half wortel twee van de piek waarde. Dat scheelt dus een factor twee in gemeten vermogen.

                      Comment

                      • PowerSound
                        • Nov 2001
                        • 1892

                        #12


                        Voorkant lijkt beetje op LabGruppen
                        PSL Bvba powered by
                        L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                        Yahama LS9-32 / MC7L-48
                        Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                        Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

                        Comment

                        • peternotermans
                          • Oct 2003
                          • 156

                          #13
                          Klopt, de "voorkant lijkt beetje op LabGruppen"....
                          Maar de voorkant van de bovenste foto lijkt NIET op de voorkant van de onderste foto...
                          Terwijl dit hetzelfde model zou moeten zijn...
                          Of zie ik het verkeerd?
                          --Hoe [FONT=Verdana]langer [/FONT]hoe beter--

                          Comment

                          • sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

                            #14
                            Ik vind de bekabeling er wel netjes uitzien
                            Kan lang niet gezegt worden van andere merken
                            sis
                            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                            Comment

                            • speakerfreak
                              • May 2002
                              • 1446

                              #15


                              niet het zelfde als de P serie en Tamps,

                              BTW, dap P2000 bevalt me tot nu toe oke
                              Derbi Gpr Project aan de gang

                              Comment

                              Working...