Reconen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kamiel van Oudenallen
    • Oct 2000
    • 23

    Reconen

    Ik heb laatst 2 baskasten met jblpro 2235h speakers geërft van ons plaatselijke theater en nu is 1 speaker niet helemaal ok meer, die wil ik dus laten maken/reconen.
    Wie o wie heeft een adresje voor mij?
    gr

    Mega Vibrations
    Sound & Light Ent.
    Vanquish
    Sound & Light Ent.
  • jerre
    • Jun 2003
    • 286

    #2
    Ok,
    't volgend probleem (heb ff 'n oud onderwerp opgevist om maar geen nieuw te beginnen ):
    'k had 'n tijdje geleden m'n baskissies uitgeleend aan 'n verhuurfirma, vermits deze al lang bezig is met licht/geluid dacht 'k, kan geen kwaad en dat regelen wel 'ns met 'n versterkerrackje ofzo. Nu 't was voor 'n boomcarmeeting (hoor je'm al komen) en die kerel zei tegen me dat ie 'r wel 'n begrenzer tss zou zetten. Tja, met schrik in't hart, doe maar. Nu 'n begrenzer helpt volgens mij ook wel echt niet veel als je mengpaneel in de clipping staat te bonken (harder .. harder ... harder, domme johnies). Nu 'k was 'r wel zelf niet bij.
    Ok, to the point nu, eergisteren wilde 'k nog 'ns zien hoe 't zit met m'n speakertje en slijt 'r m'n basgitaartje op aan, hmm, kraak kraak, volgende speaker, ok, volgende speaker, terug kraak en de laatste nog ok. Wat me nu wel opviel is dat de 2 kasten die kraakten geladen waren met de 'oudere' versie emminence kappa pro 15lf (de 400watter) en de 2 die 't dus overleefd hebben de nieuwere.
    Nu m'n vraag, waar kan 'k die nog laten reconen (liefst 'n adres in belgie of allesinds dicht tegen de bel grens) + zou 't mogelijk zijn om daar de cone van de 600w versie in te steken. 't enigste wat 'k weet is dat ze te reconen zijn, maar dat is dan ook alles. Heb ooit 'n adres gehad voor ooit in case of, maar dat was op 't P&B forum wat nu al 'n geruime tijd offline is.

    groeten Jeroen
    nu gij en dan ikke weer

    Comment

    • Triple S
      • Sep 2000
      • 808

      #3
      Ik vind dat het laten reconen het probleem is van die perenplukkers die je speakers om zeep hebben geholpen. Geef ze twee weken de tijd, en anders leveren ze maar nieuwe kappa's.

      Strakke zet van die verhuurfirma: Boomcarmeeting..... Oh! laten we daarvoor maar geleend spul gebruiken.... [V]
      Don\'t call me DJ!

      Comment

      • jerre
        • Jun 2003
        • 286

        #4
        Dat was 'k ook eerst aan't denken, maar 't probleem is dat 'k niks van kontrakt heb getekend (ook weer dom van mij natuurlijk) omdat 't meer 'n wederdienst was. Nu, zijn de meeste verhuurfirma's daar eigenlijk niet voor gedekt? 'k kan beter mss maar 'ns horen bij die kerel.
        Maar dat houdt natuurlijk niet tegen dat ze nog gereconed moeten worden en 'k 'n adres zoek, wie weet waar ze anders weer mee afkomen?!?

        greets J
        nu gij en dan ikke weer

        Comment

        • Triple S
          • Sep 2000
          • 808

          #5
          Importeur voor nederland is Michaelis (http://www.michaelis.nl), daar weten ze ook vast wel waar je in d'n Bels terecht kan.

          Maar ik blijf erbij dat je die gasten verantwoordelijk moet houden.
          Ook al heb je geen contract of zo, en was het een wederdienst.
          Als ze een beetje fatsoen in hun lijf hebben, regelen ze het gewoon voor je. (zou ik wel doen iig)
          Don\'t call me DJ!

          Comment

          Working...