Double array van peeckersound

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jefkedevisser
    • Dec 2003
    • 1

    Double array van peeckersound

    wie heeft er enige ervaring met het double array systeem van peeckersound.
    zou graag weten welk opp. de verschillende modellen kunnen bestrijken en of dat je de opgegeven hoogte moet behouden. en er mischien bedrijven zijn die dit systeem kunnen demonstreren en of verhuren zowel in nederland als belgie.
    met dank.
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

    #2
    Ik heb het double array AS 120 systeem gehoord op de ACF.
    Principe achter het systeem: een hotspot met hoge geluidsdruk, terwijl
    er buiten dat punt weinig geluid is.

    Voor verhuur lijkt mij dit een moeilijk produkt: het is meer gericht op
    de vaste installatie branche.

    Meer informatie kan je krijgen bij Yellowspot sound 2 light.

    Tel. 035 - 677 39 19
    Fax. 035 - 677 40 86
    Licht en geluid huren regio Amsterdam voor al uw evenementen.



    Lid van het Front tegen zijlicht

    Comment

    • Iko
      • Feb 2002
      • 766

      #3
      Ik heb Peeckersound ook gehoord op ACF.. Die kerel wilde alleen maar een dance muziekje laten horen, en na mijn vraag of hij ook iets had met blazers en vooral waarom (vanwegen die 2" die snel gaat vervormen) werd ik toch beetje afgepoeierd.. Dus ik heb mijn conclusies haast wel getrokken hier voor..

      Binnenkort gaan we het nog eens testen met eigen muziek.. Wie weet wat het dan is, maar heb er niet erg veel vertrouwen in.


      Greetzz Iko

      Comment

      • Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

        #4
        Bij de demo die ik kreeg lieten ze een stukje rock horen (o.a. Tina Turner) met ook blazers er in. Klonk echt niet verkeerd. Over welk systeem heb je het overigens? De double array of de Xtreme series?
        Lid van het Front tegen zijlicht

        Comment

        • Iko
          • Feb 2002
          • 766

          #5
          Xtreme, met die 4 toppies en 4 basjes

          Comment

          • pietjepeck
            • Dec 2003
            • 1

            #6
            Ik heb op ACF, zowel de Xtreme als de plafondluidspreker gehoord. Waanzinnige troep als u het mij vraagt, vervormde geweldig.

            Comment

            • neeltje
              • Apr 2003
              • 295

              #7
              heb ook allebij gehoord, die double array geeft wel wel veel druk, maar inderdaad meer als valst installatie te gebruiken denk ik.
              Die x-treme series daarentegen leken mij helemaal niet fout. Kerel had wel enkel dance bij, heb ook om iets ander gevraagd maar niet gekregen...
              "En Go"

              Comment

              • Iko
                • Feb 2002
                • 766

                #8
                Nou vervormen deed het echt niet... Dat kan haast niet met dance muziek op dat niveau denk ik [:P] Maar ik had er wel sterk mijn twijfels bij of het niet vreselijk gaat vervormen als je er een bandje over heen gooit en dan een beetje hard...


                Greetzz Iko

                Comment

                • donnie
                  • Jul 2003
                  • 19

                  #9
                  Wij gebruiken de Xtreme reeks nu al geruime tijd met een band elk weekend. Vervormd naar mijn idee idee zeker niet ook niet op hoge volumes.

                  Comment

                  • paravruud
                    • Oct 2003
                    • 6

                    #10
                    Totaal geen vervorming? oke daar heb ik me twijvels een beetje bij. maar oke. hoe is je combinatie van je Xtreme, welke kasten gebruik je zoal ?
                    Groeten Ruud

                    Comment

                    • donnie
                      • Jul 2003
                      • 19

                      #11
                      Ik bedoel weinig vervorming. We gebruiken nu 4 XTH, 4 XTL, 4 XTS.
                      Alleen 4 enkele subjes zijn eigenlijk iets te weinig voor live werk in verhouding tot de toppen en lows. Als je de 4 XTS samenstackt midden onder het podium dan is het opgelost.

                      Comment

                      • agi
                        • Dec 2003
                        • 13

                        #12
                        Wat Peecker Sound betreft: een fantastische klankkleur, vol en iets warmer. Maar vooral het vermogen volgens zijn omvang zijn erg goed.
                        De "smaken" verschillen inderdaad maar vergeet vooral niet een optimale afregeling van de versterkers, crossover en eventuele processors. Sorry, het is een gamma niet voor "watjes". U kan altijd reageren voor professionele uitleg. Aandachtig luisteren doet smelten

                        Comment

                        • MatthiasB
                          • May 2003
                          • 674

                          #13
                          moet dat daarvoor in koeien van letters ??????

                          Iedereen kan volgens mij ook gewoon schrift lezen hoor, zelfs met een bril !

                          Ik heb het ook op acf gehoord en jah heb enkel gehoord dat er bas uit de bassen kwam meer kan ik er niet over zeggen want het was ook het enige wat je van die stand hoorde.

                          Ook heb ik eventje onder die plafont dingen gestaan en werd zo een klein beetje uitgelachen door de stand houders wat voor mijn part van weinig respect getuigd voor meschien toekomstige klanten.
                          NIET-ROKERS sterven ook

                          Comment

                          • lifesound
                            • Apr 2003
                            • 1052

                            #14
                            ik ben op ACF ook héél even gaan luisteren....
                            Die mensen hadden onmiddelijk de neiging alles wat luider te zetten. En het klonk nog steeds niet goed...

                            Aan mij gaan ze geen toekomstige klant hebben!

                            Comment

                            • Iko
                              • Feb 2002
                              • 766

                              #15
                              Ik zal ook nooit zeggen dat het niet hard gaat, want ik weet gewoon uit eigen ervaring met ons coax systeem dat het afschuwljk hard gaat en ver draagd, Zeker voor zo'n kleine set heb je veel output. A;;eem moet je echt van het type geluid houden. Want er is naar mijn mening weing goed te maken met EQe.. Meestal komt het er dan op uit dat je een giga dip krijgt rond de 6KHz of ergnes in die buurt. En daar zit ook je spraakgebied voor een deel, dus dan krijg je daar problemen mee..



                              Greetzz Iko

                              Comment

                              Working...