MTC versterkers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JasperS
    • Oct 2003
    • 2

    MTC versterkers

    Ik kreeg laatst een mailtje van prowebshop toen ik op deze site
    kwam, kwam ik de MTC versterkers tegen.

    Heeft iemand daar ervaring mee?
    Het zou gaan om de MPA2002.

    Na ruim 8 jaar met veel plezier te hebben gewerkt aan PLS Nederland hebben wij besloten onze volle focus te leggen op onze corebusiness, namelijk het installeren en onderhouden van elektrotechnische, audiovisuele en IT installaties. Het blijft mogelijk voor u als bedrijf de merken Alutruss, Antari, Eurolite, Europalms, Omnilux en Omnitronic via ons aan te […]


    Ik heb namelijk nog steeds een versterker nodig voor mijn
    jbl subs (mp255s) aangezien deze versterkers goedkoop zijn
    en redelijk licht lijkt me dit een goede oplossing.

    Greeetz

    Jasper
  • Michael
    • Nov 2002
    • 643

    #2
    Ow maar dat modle kenne we. Als ik me niet vergis is dat dezelfde oem bak als de T amps (hadden twee series). Waren wel leuke bakjes maar ook weer het bekende verhaal voor dat geld is beter te krijgen. Keek eens naar de QSC rmx versterkers of de amdj V serie amps.

    Comment

    • JasperS
      • Oct 2003
      • 2

      #3
      Als ik de A-DJ V4000 ernaast zet is die toch een stuk duurder. Ik heb de verkoopadvies prijs van prowebshop gekregen: 1389 euro. Ze konden mij ook vertellen dat ze door PSE audio worden gebruikt.

      Maar ik hoopte eigenlijk op wat gebruiks ervaring, heb je die Michael?

      Comment

      • Michael
        • Nov 2002
        • 643

        #4
        Met die T amps wel, niet met de mtc's maar nu je die prijs op geeft betwijfel ik toch ten sterkste dat dit dezelfde oem bakken zijn of prowebshop vraagt zich echt woekerprijzen wat ik toch niet zo direkt geloof.

        sorry [:I]

        Comment

        • maarten geurts
          • Dec 2004
          • 53

          #5
          Weet iemand toevallig meer over MTC bakken? en dan de 702 versie. Kan weinig op google ontdekken erover.

          Comment

          • luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

            #6
            er waren idd 2 modellen T-amp: de goedkopere china-bakken (die zeker niet slecht zijn!) en de modellen die in Duitsland gemaakt worden (en idd aanzioenlijk duurder zijn maar WEL 2 Ohm stabiel zijn...)

            Comment

            Working...