rcf cp515

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martijnvanthiel
    • Oct 2002
    • 104

    rcf cp515

    Ik heb deze vraag al ooit eerder in een onderwerp "erbij" gezet maar er is toen geen antwoord op gegeven, dus bij deze nog een keer in een "eigen" onderwerp. Heeft er iemand ervaring met de cp 515 toppen van RCF. Ben erg benieuwd. Kan namelijk voor relatief weinig 4 als nieuw uitziende topppen kopen. Heb ze wel al gehoord en klinken erg goed maar ben nog benieuwd naar "on the road" ervaringen.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Gegroet

    Martijn


    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Thiel
  • Gielis HJ
    • Jan 2003
    • 14

    #2
    Zijn dat die Processcontrol series?
    Zoja die bestaan al enkele jaren niet meer

    Comment

    • Martijnvanthiel
      • Oct 2002
      • 104

      #3
      Das inderdaad die proces control serie. Weet dat die al een paar jaar uit de handel zijn maar was gewoon benieuwd naar eventuele ervaringen. Kunnen een paar topjes kopen voor de verhuur ofzo. Ligt wel een asociaal zware hoog driver in nl de n961. Maar liefst 11 kilo's schoon aan de haak.

      gegroet

      Met vriendelijke groet,

      Martijn van Thiel

      Comment

      • Gielis HJ
        • Jan 2003
        • 14

        #4
        Bestaat die N961 ?, ik dacht dat enkel de N980 bestond.

        Wij hebben ooit op demo van die processcontrol kasten gehad met 2 x 15" en een 2 inch. Die gingen wel loeiiihard.

        Comment

        • Martijnvanthiel
          • Oct 2002
          • 104

          #5
          mijn fout. tis inderdaad de n980. Deze driver is los ook niet verkrijgbaar. Hen de toppen inmiddels gekocht en gaan inderdaad loei hard. Zit wel maar 1 15 inch in maar met twee esw1018 subs per kant eronder gaat het wel goed op en neer. Ben alleen nog niet geheel tevreden over de klank maar daar wordt nog aan gewerkt.

          Gegroet

          Martijn

          Met vriendelijke groet,

          Martijn van Thiel

          Comment

          • Gielis HJ
            • Jan 2003
            • 14

            #6
            Ja ik herinner mij nog dat de klank ietsje minder was, maarja dat valt enigzins bij te regelen. PS. die ESW1018 gaan wel goed hé, wij hadden er vroeger zo 64 en 32 Event 6000

            Comment

            • gice
              • Dec 2007
              • 83

              #7
              betreft deze kasten

              Beste Forummers,

              Deze kasten heb ik ook te koop aangeboden gekregen via een vriend van mij. Ik weet dat dit topic oud is maar deze kasten wat zou nu mits de drivers in orde zijn een goede prijs zijn per kast?

              mvg,

              gijs

              Comment

              Working...