J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Ingeschreven
    Sep 2003

Standaard

TELEX ?

Ingeschreven
    Jan 2001

Standaard

LPD portofoons (69 kanalen) zitten in de 433MHz, dus waar ook de radio-ab's voor verlichting en babyfoons opzitten.
    PMR zit op 446Mhz.
    Er zit ook zeker verschil in geluidskwaliteit. Ik heb zelf die Pocket-Com dingen van de Conrad gehad, maar ik hoorde meer ruis dan stem.
    Later heb ik in Amerika een stel motorola's gekocht, (waren nog de helft goedkoper ook dan die van conrad) en die werken perfect.
    Bovendien zitten die op een Amerikaanse frequentie, dus word ik hier niet gestoord door andere gebruikers en baby's.
    U x I = Boem.

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

citaat:Geplaatst door par-av.nl

Er is onlangs een test gedaan met PMR portofoons (446 MHz). Motorola kwam er zeer slecht vanaf. De Talkabout (goedkope model) heeft veel ruis. Wel goed uit de test kwamen de porto's van kenwood en ICom. van dit laatste merk zijn er 17000 in gebruik bij het amerikaanse leger (niet op 446 ) voor communicatie in het veld. Voor gebruik binnenshuis is LPD ook goed geschikt. Wij werken zelf (voor communicatie tussen stagemanager, beveiliging e.d.) met de DNT WT 77. Deze heeft het grote voordeel dat 'ie op beide banden werkt.
    heb je een website met het testverslag?? interesseert me namelijk wel...

Standaard

Een oud topic, dus maar opnieuw de vraag.

Is ASL nog steeds het beste, of zijn er betere systemen. Draadloos zou wel fijn zijn.

Als ik het verhaal op de site van ASL geod heb begrepen heb ik voor een setje van 2 zenders/ontvangers het volgende nodig klopt dat?

BS181 + 2 beltpacks en 2 headsets (uitbreidbaar tot 15 beltpacks) (ongeveer 700 euro bruto)

WS 200 + 2 beltpacks en 2 headsets (max 8 beltpacks)
    (ongeveer 3700 euro bruto)

Sennheiser heeft ook een set met 5 beltpacks (1 master + 4 slaves) Maar daar kan ik weinig over vinden. Is wel heel veel goedkoper, namelijk 3000 euro excl headsets
    Laatst gewijzigd door J.S. Coolen; 02-08-08 om 22:37.

Standaard tsja

werk bij een video audio organisatie en we zweren nog steeds bij asl

en draadloos is altijd lastig
    Soundman - The one person everyone in the band should treat really well ... but doesn’t. He or she is the hard working individual that can fix everything you own (including the band’s van) armed with nothing but a jackknife, a gum wrapper and gaffer tape.

Standaard

Kwam die Sennheiser-dingen een tijdje geleden tegen in een theater. Mijn ervaring toen was goed. Zijn compact en licht. Alleen het fijne weet ik er niet van. Misschien iemand anders??

Forum Rechten