Mach M-Flex 15/ RCF ART 500

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • holiday
    • Oct 2002
    • 3

    Mach M-Flex 15/ RCF ART 500

    Ik sta op het punt om twee full-range aktieve speakers aan te schaffen. Ik heb ervaring met de ART 500 waar ik erg tevreden over ben. Nieuw op de markt is de M-Flex 15 welke volgens de technische data zelfs meer vermogen heeft dan de ART 500 en is voorzien van een electronisch gedeelte van TC-electronics.
    Heeft iemand al ervaring met de mach-kast??? En ervaring met de ART en wat vinden jullie???

    Groetjes,

    Mighiel

  • Sander Scheepstra
    • Oct 2000
    • 112

    #2
    Hallo Holiday,

    Ik heb wel eens gewerkt met de ART en vond hem vooral erg zwaar en onhandig.
    Ander nadeel van dit soort powered speakers is dat je achterop de kast dingen kunt regelen, als het publiek er met zijn poten aan zit zul je er dus heen moeten om de instellingen weer terug te zetten.
    Ik geef dus zelf de voorkeur aan non powered speakers met losse amps, hoef je ook geen 220V naar iedere speaker/ monitor aan te leggen.

    Gegroet: Sander

    Comment

    • Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

      #3
      Ik heb de Flex van Mach gehoord....viel niet tegen....maar dan heb ik liever een RCF Art 500....In de Flex mis ik iets....En ik vind de Flex en beetje erg prijzig...

      Olaf, Duffhuës Edit Company.
      Heesch.

      Ik wil een Volkswagen...zit een E, een A en een W in...EAW..
      Olaf Duffhuës

      **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

      Comment

      • holiday
        • Oct 2002
        • 3

        #4
        Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag de M-Flex 15 uitgeprobeerd. De tip mbt de bediening aan de achterzijde snap ik maar weegt niet af tov het handige en multifunktionele gebruik hiervan. Vandaar mijn wens om zo'n soort kast. Maar wel bedankt.
        Affijn, de M-flex is meegeweest op een partyboot waar we 2 stuks gebruikt hebben voor zo'n 80 man. De ervaring is nu dat ze net iets te kort schieten in het laag, zeker als je dit vergelijkt met een normale set, top + sub. Maar Martin gaat de kast verbeteren volgens de importeur en beloofd er 3 Db bij..ik ben benieuwd. De kasten zijn zaterdag gebruikt op een redelijk feest waar ik ze getest heb met hieronder per kant een CSX60 kast met hierop een QSC PLX3002. Dit klinkt erg strak samen.
        Mijn conclusie zelf is nu dat ik deze kastjes ga kopen.
        De kastjes gaan in de toekomst ondersteund worden door 2 of 4 18"subjes, digitaal aangestuurd...

        Groetjes en reageer gerust.....

        Mighiel

        Comment

        • holiday disco show
          • Aug 2007
          • 16

          #5
          M flex

          Oke, de kasten zijn snel weer verkocht, wat een drama die m flex. Alleen maar kapot. Terwijl de importeur mij verzekerde dat de kast foolproof zou zijn......(ze zijn niet misbruikt door mij!!)
          Mijn les, Mach is oke maar de M flex was geen goede keus.
          Ivm het concept heb ik de EON15G2's aangeschaft(1jr terug) werken zonder problemen.

          Comment

          • Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

            #6
            SNEL?? en dat schrijf je na bijna 5 jaar??

            mm net stond hij toch echt bovenaan, alsof er vandaag gepost was.
            nu is het ineens weer augustus
            Last edited by Watt Xtra; 29-11-07, 17:31. Reason: zie tekst..
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

            Comment

            Working...