J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Topic: Cd speler

Ingeschreven
    Aug 2000

Standaard

Dubbele spelers zijn niet handig in mijn ogen, maar die discussie is al oud en heeft net zoveel voorstanders als tegenstanders.
    Waarom een dubbele speler gaan gebruiken, is weer moeilijk weg te werken, moeilijk in de verhuur als klant er maar één wil.

Is sparen voor twee pioneer 1000 geen optie?
    de 3000 en de 1000 verschillen toch wel van elkaar, met name het grote jogwheel maakt de 1000 de enige met de echte vinyltouch (he! waar heb ik dat meer gehoord?)

Ralph,
    Sounddesigner

Standaard

Die CDJ1000 zie ik niet echt als optie.

Heel erg leuk natuurlijk.. Maar ik ben niet zo'n knoppenfreak. Dat ding vindt ik veel te groot en er zitten veel te veel knoppen op. Mixen kan ik ook met de 500s, daar heb ik geen vinyltouch bij nodig, dus...

Ik draai zelf soms a la skihut (ligt aan het feest) dus dat is lekker veel nummers strak gemixt. Dan zijn tenminste 3 spelers erg makkelijk. Nu heb ik er nog een oude soundlab bij, maar die moet er nodig eens uit.

2 spelers in 1 behuizing is makkelijk om meteen als 2de set te gebruiken. Maar hoe bevalt ie dus (of hoe denken jullie dat hij bevalt in tegenstelling tot de 500s, aangezien hij pas net uit is)

Vandaar.....

M.v.g.

Forum Rechten