Wie kan mij helpen met mijn X32

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lifespan
    • Dec 2007
    • 47

    Wie kan mij helpen met mijn X32

    Hallo, heb al enige jaren een X32, snap deels hoe die werkt echter hebben altijd geluidsman gehad die er veel van wist, is echter al een half jaar geleden vertrokken.
    Ik heb net 4 x monitor Turbosound TFX122 M-AN aangeschaft en heb geprobeerd deze aan de gang te krijgen. Ik heb het geprobeerd met CAT 5 kabel via Ultranet, krijg er wel geluid uit maar niet op het juiste kanaal op de monitor. Ook op de mengtafel zelf weet ik niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen (monitor 1 op P16-01 etc). Heb diverse dingen geprobeerd, ook nog met XLR kabel, ook niet gelukt en heb waarschijnlijk wat instelling veranderd waardoor ik op FIOH op alles volume heb, ook met masterfader helemaal uit. Kanaalfaders werken wel maar dus niet via de masterfader.

    Kan iemand mij hier een avondje bij helpen, eventueel tegen betaling? baal dat ik het niet voor elkaar krijg.
    Laat even weten als je interesse hebt om me te helpen, de oefenruimte waar de spullen staan is in Boskoop.

    mvg, Peter Herpertz
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by lifespan
    Hallo, heb al enige jaren een X32, snap deels hoe die werkt echter hebben altijd geluidsman gehad die er veel van wist, is echter al een half jaar geleden vertrokken.
    Ik heb net 4 x monitor Turbosound TFX122 M-AN aangeschaft en heb geprobeerd deze aan de gang te krijgen. Ik heb het geprobeerd met CAT 5 kabel via Ultranet, krijg er wel geluid uit maar niet op het juiste kanaal op de monitor. Ook op de mengtafel zelf weet ik niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen (monitor 1 op P16-01 etc). Heb diverse dingen geprobeerd, ook nog met XLR kabel, ook niet gelukt en heb waarschijnlijk wat instelling veranderd waardoor ik op FIOH op alles volume heb, ook met masterfader helemaal uit. Kanaalfaders werken wel maar dus niet via de masterfader.

    Kan iemand mij hier een avondje bij helpen, eventueel tegen betaling? baal dat ik het niet voor elkaar krijg.
    Laat even weten als je interesse hebt om me te helpen, de oefenruimte waar de spullen staan is in Boskoop.

    mvg, Peter Herpertz
    Helaas wordt dit destijds best wel succesvolle forum weinig meer bezocht en een antwoord zou best wel eens een tijdje kunnen duren.
    Wellicht heb je wat aan de virtuele Popschool Maastricht, om daar je vraag ook te stellen.
    Popschool Maastricht, de virtuele muziekschool met veel lessen en informatie over muziek, instrumenten, muziektheorie, gitaarakkoorden, pianoakkoorden
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • vasco
      • Oct 2003
      • 2567

      #3
      Ik heb jou een PB gezonden maar hoop dat jij dit meer dan een half jaar later al opgelost hebt.

      Comment

      Working...